دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

من که احساس نیازی میکنم با شهیدان عشقبازی می کنم

بسم رب الشهدا

من موندم حیرون چرا تو خیابون ملت ازم امضا نمیگیرن !

بابا نا سلامتی طبق آخرین آمار تا این لحظه آخرین مطلب من 9 تا (لطفا 9 را با کشش بخوانید) پیام داشته

خب من دیگه از این دنیا چی میخام ؟

خب بابا چرا چپ چپ نیگا میکنی یه نمه احساس با مزه بودن بهم دست داد که خوشبختانه بر طرف شد شما به گیرنده هاتون دست نزنید

مارو باش گفتیم  کی بلده صدا گذاشتن رو وبلاگو یادمون بده گفتم الان 50 نفر به زبونهای مختلف توضیح دادن !

اومدم نیگا کنم میبینم همه نوشتن اگه یاد گرفتی به ما هم یاد بده!!!

ولی بی شوخی دست همه اونایی که پیام دادن و ما رو شرمنده کردن درد نکنه

ان شاءالله برن کربلا

خلاصه کلام رو بگم به قول بچه ها لپ کلام:

آقا ما غرور جوانی رو گذاشتیم زیرپا مثل سوسک لهش کردیم (خانمها فرار نکنن تشبیه بود)

دارم صاف و ساده میگم که دادش من ما وبلاگ نویسی بلد نیستیم هر کی اندازه مرامش بیاد و ما یاد بده

دم شما گرم


کلام شیدا!

((۴)) 


خدایا! تو خود شاهدی که با تمام بار سنگین گناهان تمام تلاش خود را بکار بردم

تا در جهت رضای تو حرکت کنم . حال که به جبهه پا گذاردم فقط به این امید است

که با ریختن خون نا چیز خویش گناهانم آمرزیده شود.

هنگام غروب است و رادیو اذان میگوید تمام گروه ها به خط مقدم رفته اند

فقط من و چند تن از برادران باقی مانده ایم که مهیای رفتن هستیم

بدین لحاظ سخن را باید کوتاه کرد زیرا برای نوشتن وصیتنامه ویش بیش از چند لحظه فرصت باقی نیست

خواهران و برادران عزیزم ! از شما التماس دعا دارم و میخواهم که شبهای پنج شنبه در مساجد برای من

دعا کنید . بار سنگین گناهانم اجازه نمیدهد که پیامی برای شما بنویسم

فقط ان شاءالله که قطرات خون ناچیزم روشنی راهتان گردد.

((قسمتی از وصیتنامه پاسدار شهید فرشاد مرعشی نژاد))


دیروز یه شعر از شهید علمدار نوشتم این شعر هم از شهید تفحص عباس صابری:
امشب از دل من شکایت می کنم                                     عشق را با غم روایت می کنم
ساقیا ! ای من فدای دست تو                                          ده شرابی تا شوم سرمست تو
ساقیا! خواهم شراب ناب ناب                                          تا کند هر ذره ام را آفتاب
سالها می را نمودم جستجو                                           تا شدم یک لحظه [با] او روبرو
اندر آن ظلمت سرای پر پلید                                            ناگهان جام می ساقی رسید
شور عشقش در دلم شد منجلی                                    باده را دیدم بگفتم یا علی(ع)
سرکشیدم باده را من بر ملا                                            تا شوم عازم به دشت کربلا
خون زدست و پیکرم فواره کرد                                          عشق «هو» آخر مرا صد پاره کرد
«شاهدی» و آن «غلامی»(1)ناز من                              شد انیسم با «حسن»(2) همراز من
«صابرم» غرق احسان توأم                                              ریزه خوار سفره نام توأم
(1) از شهدای گروه تفحص که قبل از عباس صابری در زمستان سال 1374 شهید شدند  
(2)برادر شهید که خود نیز شهید شده است


یک سوال!
بعد از شهدا ما چه کرده ایم؟
هر کی جوابشو بلده بسم الله
به ما هم بگه!

نظرات 7 + ارسال نظر
ناشر چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:14 ق.ظ http://nasher.persianblog.com

بنام شاهد شهادت شهیدان /// بعد از شهدا ما گناه کرده ایم ما بی وفایی کرده ایم ما قدرناشناسی کرده ایم // خدایا مارا شرمنده شهدا مکن //
حاجی درمورد صوت دلخواهت باید بگم که احتمالا باید از صوتی استفاده کنی که در اینترنت باشه // باز هم به خیمه تازه بر پا شده من سری بزن//دعاگوی شما - ناشر - مشهدالرضا - علیه السلام

رها چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:07 ق.ظ

اولا : واقعا که چرا اسم این موجود مزخرفو آوردی تو وبلاگت ....اه...دوما: من کی گفتم شنیدم قصد ازدواج داری ؟ من گفتم شنیدم قصد ازدواج نداری ! چرا حرف تو دهن مردم میذاری؟ اون دنیا جلوتو میگیرما !!!! حالا یا حضوری ازم عذر خواهی میکنی یا من ثانیه به ثانیه میام دوکوهه ها .....آدرستو به ۱۰۰ نفر دیگه هم میدم که بیان ! حالا خود دانی !.........راستی دیروز تو اخبار یه زوجو نشون داد که مراسم عروسیشونو زیر آب گرفته بودن !!! ابتکار جالبیه ! استفاده کن حتما....

خادم الزهرا چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:01 ق.ظ http://khademozzahra.persianblog.com

سلام...متنتونو خوندم...خوب حداقل یه جا هنوز هست که از شهدا بگه از شهدای تفحص...شهید غلامی...شهید صابری...شهید سعیدی و ....امیدوارم موفق باشید...التماس دعا...یازهرا

علی چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:24 ق.ظ http://rocket.blogsky.com/

سلام برادر
اولندش ما به شما و وبلاگت ارادت و علاقه خاصی داریم .
دومندش که اگه می خواهی صوت بزاری بازم ما کمک میکنیم عزیز
سومندش ؛ واقعا جواب دادن به این سوال خیلی سخت است ان شاالله که اقلا خیانت نکرده باشیم

بازهم به امید ظهور آن خورشید تابناک...

یا حق

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:42 ق.ظ http://golchin.blogsky.com

به نام خدا
مطالبت قشنگه
به ما هم سری بزن
nasrin161.blogsky.com
و
http://golchin.blogsky.com

زینب چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.rasanic.com/namaz

یا حق...سلام...تنها می تونم بگم ای کاش که عشق بی پناهم نکند در ضمن جواب این سوال که بعد از شهدا ما چه کردهایم جسارتا در وب لاگ مهدی جان اشتباها پاسخ داده ام جسارتا به قسمت السلام علیک یا فارس الحجاز یه سری بزنید شرمنده..دست علی به همراهتان...یاعلی

سنجاب یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:38 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام.آفرین واقعا عالیه. مطالبیکه تو وبلاگتون نوشتین واقعا عالی وقابل تحسینه. موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد