دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

روز دوم هفته دفاع مقدس


دومین روز هفته دفاع قدس


روز دوم هم کمی با تاخیر!

بسم رب الشهید

مثل اینکه ما شانس نداریم هر کار کردم امروز زود بیام و بنویسم نشد که نشد!

اصلا سرشت ما با تاخیر انس گرفته !

 

بعضی دوستان نظر داده بودند و گفته بودند که این آلبرت(وای...وای...وای از دست این اسمش) رفته و ما نتونستیم جذبش کنیم!!!

آخه اون موقع که من جوابش رو میدادم میگفتید اینو خودت مامور کردی تعداد نظرات وبلاگت بره بالا!

حالا که چیزی نمیگم میگید نتونستی جذبش کنی

خلاصه من نمیدونم سرم رو به کدوم دیوار بزنم؟(از دست بعضی ها)

ولی خارج از شوخی بنده سعی کردم تا اونجا که مربوط به من بود جواب ایشون رو بدم ولی خیلی از انتقاد هاش به خواننده های وبلاگ مربوط بود(مثل تعداد نظرات مربوط نبودن نظرات به مطلب- خوانده نشدن مطالب توسط بازدید کنندگان)

این قسمت ها را من تا اونجا می تونستم جواب دادم ولی اونجاش که به من مربوط نبود که...

به هر حال امیدوارم این داش آلبرت(آخر اسمهای عالمی تو!) باز هم بیاد دوکوهه باز هم مطالب رو بخونه باز هم انتقاد کنه باز هم حال بگیره خلاصه بیاد تا صفا کنیم

آلبرت جون (...........) اگه الآن داری مطالب دوکوهه رو میخونی جون من نظرت رو بده و گرنه من بیچاره ام جون اون اسم با کلاست!

(در ضمن سنگین حال دادید نزدیک 25 ساعت این مطلب رو آنتن بود! همش 8تا نظر داشت ! این طوری میخواهید با من همکاری کنید؟

ولی همان طور که قبلا گفتم تعداد نظرات مهم نیست مهم کیفیت و محتوا و فایده  نظرات میباشد هر چند اگه کم باشند!


عید سعید مبعث روز دگرگونی تاریخ بر همه مبارک باد!

این عید سعید اسعد باشد                 ملت به پناه آل احمد باشد

بر پرچم جمهوری اسلامی ما                   تمثال مبارک محمد باشد


 

 هفته دفاع مقدس بر جاماندگان قافله شهدا مبارک باد!!!

 

این افتخار در دو جهان بر ما بس است     چون مملکت به جامعه عزت ملبس است

این عزتی که گشته به عامل نصیب ما    مرهون هشت سال دفاع مقدس است

 




 

کلام شیدا!

((21))

 

 اکنون که دنیا با تمام وجود خویش به سوی من روی آورده است من نیز با تمام وجود او را رها خواهم کرد.چگونه می توانم بمانم و به زندگی پرزرق و برق دنیا بچسبم و شاهد اسارت سرزمینی باشم که به هنگام نماز برخاکش سجده می کنم. قسم به آن کس که جان پسر ابی طالب مقهور اراده اوست، هزار مرتبه درمیدان پیکار به خاک و خون غلتیدن از مرگ دربستر گواراتر و شیرین تر است.

از وصایای شهید «سیدجواد صباغ»


 

از دوستانی که به دوکوهه لینک دادند سپاسگذارم ان شاءالله به زودی جبران میکنم

هر کی لینک میخاد بگه (بی زحمت!)

التماس دعا

نظرات 10 + ارسال نظر
دیونه غربتی! چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:47 ق.ظ

بسم رب المهدی.....سلام علیکم!‌ اولندش که بنده خدا!‌ قرار نیست من و تو جواب بدیم! وظیفه ما اینه که قانع کنیم!‌ آنهم منطقی! ...اگر هم گفتم که آلبرت رو خودت اجیر کردی٬ بابا به پیر به پیغمبر یه شوخی و مزاح بود!‌همین!!!!‌ من که بابا معذرت خواهی کردم! منظوری نداشتم): ..... دومآ!‌حال کردم که فقط ۸ نفر تحویلت گرفتند! دومآ!‌ فکر نکنم امروز کسی بهت سر بزنه!‌ سومآ ! برجکت خورد؟ چهارمآ!‌ آن پسورد رو برات آف لاین گذاشتم! پنجمآ!‌ خیلی مخلصیم چون کارم گیره! ((:‌.... خدایی حال میکنی!‌همیشه اولین نفری هستم که دارم اینجا پیام میزارم!‌ ولی تو که آدم بشو نیستی!‌ معرفت هم که نمیدونی با کدوم ذ نوشته میشه ( ذ سه نقطه یا که ذ با سر کش!) بیسواد!‌ آ....ی دیگه! P: D: ......ششمآ!‌ چقدر حرف زدم....هفتمآ!‌و من الله توفیق الشهاده انشالله.......هشتمآ !‌یا علی(ع) و خدا نگهدارت باشه!

رها چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:50 ق.ظ

سلام!...........هر روز اینجوری به روز میکنی؟خسته نشی یه وقت!

بشارت چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ق.ظ http://besharatgroup.persianblog.com

بر قامت بی سر شهیدان صلوات***********با سلام به دوست عزیزم حاج کاظم(سعید) اول از هر چیز مبعث پیامبر رحمت محمد (ص) روتبریک میگم در مورد این اقای آلبرت واظهار نظر دیگر دوستان زیاد خودش ناراحت نکن تو این هفته ما وشما ودیگر همسنگر انمان باید در فکر مهمتری باشیم وآن بزرگداشت شهیدان ودر س گرفتن از آنهاست ببخشید که نصیحت میکنم آخه ما هرجا میرسیم نصیحتمون میگیره راستی قرار بود لینک مارو تو سنگرت بغل بقیه همسنگرا بذاری. با رمز یا محم رسولاالله با شما خدا حافظی می کنم***(دوکوهه صبحگاهت با صفا بود کلاس درسو ایثرو وفابود ) دوکوهه کوچ گردانها کجایند ****مگر نزد شهید کربلایند--------یا علی

پرستو چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:47 ق.ظ http://shirine.persianblog.com

سلام. عید مبعث مبارک. حاج کاظم حالا که البرت به شما گیر نمی ده شما به اون گیر دادی!!! باز هم باید بگویم دست شما درد نکند. یاد و خاطره شهدا را ...... راستی حاج کاظم سر فرصت نشستم تمام نوشته هایتان را خواندم از اول صفحه تا آخر صفحه خیلی قشنگ می نویسید. بخصوص آن قسمت که مچ خواننده ها و پیام گذارهای وبلاگ را می خواستید بگیرید... سربلند و پیروز باشید. یا حق.

بهرامی چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:07 ق.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام حاجی ... خسته نباشید ... خدا قوت.... چه وصیت نامه ای بود... نکته مهمی توش بود که گرفتم... عید مبعث رو به شما هم تبریک می گم ... امیدوارم توی این راهی که هستید موفق و پیروز باشید.... التماس دعا....

شمیم چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:08 ق.ظ http://yaalimolamadadi.persianblog.com

سلام اول عید مبعث رو تبریک میگم انشالله امسال نیمه شعبانی در ظهور داشته باشیم بعد هم هفته دفاع مقدس رو تبریک میگم (خوشا انانکه بر بال ملایک ..نشستندوصفاکردندورفتند)کلام شیدا تون هم خیلی زیبا انتخاب شده بود مثل همیشه.....التماس دعا ..بفدای مولای غریبمون..یامولا علی ادرکنا بظهورالحجة

سینا چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:18 ق.ظ http://hamed60.persianblog.com

با سلام . فرارسیدن مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی ص و همچنین هفته دفاع مقدس بر شما مبارک باد . التماس دعا /

سخنی با جناب بشارت!!! چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:21 ق.ظ

بسم رب المهدی(عج) و سلام علیکم!‌ من همون دیونه غربتی هستم.....جناب بشارت!‌ هفته دفاع مقدس!!!‌فقط هفته مارش و خیمه زدن تو خیابون و ایست بازرسی نیست برادر!!!!‌هفته یاداوریه!‌ یاداوری شهدایی که با رفتارشون خیلی ها چون آلبرت!!! رو مجذوب خود کردند!!!‌البته من هنوزم اعتقادم تینه که ایشون گمراه نبودند!!!‌حتی به رضا(حاج کاظم) هم گفتم!!! بهتر نیست تو این هفته سعی کنیم یکسری از غیر !!!‌رو جذب کنیم برادر؟؟؟‌ بعد از شهدا ما واقعآ چه کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما به من بگو جناب بشارت!!! و من الله توفیق الشهاده (انشالله) ...یا حسین(ع)

آلبرت چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:28 ب.ظ

اگر می بینی که چند وقتی بود که در دوکوهه نظر نمی دادم به این خاطر بود که پس از آخرین نظرم نوشته بودی که دیگه دوست نداری به دوکوهه سر بزنم۰ البته من به خاطر دل خودم باز هم به دوکوهه سر میزدم ولی چون از انتقاد ناراحت می شدی پیش خودم فکر کردم که دیگر نظر ندهم۰ در این یک ماهی که با دوکوهه همراه شدم با افراد و وبلاگ های مختلفی آشنا شدم۰ بعضی از خواننده هایت واقعا غیر منطقی و تعداد محدودی از آنها افراد منطقی و انتقاد پذیر هستند۰ یکی از عوامل اینکه من از دادن نظر خودداری کردم انتقاد نا پذیر بودن خودت و اکثر خواننده هایت بود۰( زیرا به قول شاعر : نرود میخ آهنین در سنگ )۰ و عامل اصلی اینکه من دوکوهه را رها نکردم هم منطق و انتقاد پذیری معدودی از خواننده هایت بود۰ در هر صورت در این مدت که فکر می کردی من به دوکوهه سر نمی زنم و به همین دلیل مطالبی را می نوشتی : مطالبت را می خواندم و از این که یک نفر مثل تو که نویسنده یک وبلاگ مذهبی است اینقدر بی منطق است واقعا متاسف می شدم۰ در آخر باید این نکته را بگویم که من همچنان خواننده دوکوهه هستم و اگر هنوز هم نمی خواهی که انتقاد کنم در مطلب آینده ات این موضوع را مطرح کن۰

خاله نسرین چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:01 ب.ظ http://nasrin161.blogsky.com

با سلام
وبلاگت خیلی در باز میشه
به همین خاطر وسط کار آدم از خیرش میگذره
یه مقدار اصلاحش کنید
موفق باشید

و جهان از این «غار» روشنی گرفت

عشق در حرا، حرمت جاوید یافت؛ چرا که حرا، حریم نور است و روشنایی.
حرا در بلندای سنگواره ای به حضور الهی محمد(ص) تا ابد اعتبار یافت. نفس جبرئیل که دمید دیگر حرا، مغاکی تیره نبود. قدمگاه فرشتگان آسمانی بود که ناموس بزرگ خدا را بر شانه بشر نهادند ومحمد (ص) مبعوث شد.
از آن زمان تا همیشه هستی، حرا، همچون خورشید بر جان جهان می تابد.



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد