دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

سومین روز هفته دفاع مقدس


هفته دفاع مقدس بر عاشقان شهادت مبارک باد!



بعونک یا لطیف

سومین روز هم با تاخیر (خودمونیم بی تاخیر فایده نداره)

با سلام خدمت همه مشتریان خوب دوکوهه!

اصلا دل و دماغ نوشتن برامون نمونده

آخه من نمیدونم چرا اینقدر بعضی ها دوست دارند حال منو بگیرن!

یکی نیست به اینا بگه بابا بچه که زدن نداره

منظورم به این آلبرته(دیگه نمیدونم در مورد اسمش چی بگم اگه شما می دونید کمکم کنید!)

آخرین بار که تشریف آوردند حسابی حال گیری رو به اوج رسوندند و خلاصه بنده رو شرمنده برجک زنی هاشون کردند!

مگه من چی گفتم؟  آخه شما قضاوت کنید من چی کار کنم تعداد نظرات وبلاگم به نظر جناب آلبرت کمه؟

وقتی در این مورد جوابی ندارم بدم آدم بی منطقی میشم؟!!!

من تنها کاری که میتونم بکنم اینه که کیفیت مطالب دوکوهه رو ببرم بالا تا خواننده ها نظراتشون رو بنویسند (با این که باز هم میگم تعداد نظرات برای شخص من مهم نیست)

به هر حال آلبرت (با اون اسم با کلاست)  جون من چیکاره هستم که از اومدن شما به دوکوهه ناراحت بشم دوکوهه تا وقتی نامش دوکوهه است صاحبش شهدا هستند نه من!!!

باز هم منتظر حضور جناب آلبرت ( کمکم کنید!) در وبلاگ دوکوهه هستم

قدمش روی تخم چشمهای ما! (این تیریپ آخر رو برای اینکه جذبش کنم گفتم  کار فرهنگی رو حال کنید!)

 



من و کجا و با شهیدان زندگی؟

    

من و کجا و با شهیدان زندگی     من کجا و قصه رزمندگی؟

من کجا و دیدن وجه خدا            من کجا و جمع اعلام الهدی

من که از معراج دل برگشته ام     بیت شهر نفس خود سرگشته ام

از سفر نه من ز معراج آمدم         از زمین با مهر اخراج آمدم

آمدم با از سفر برگشتگان          گرچه افتادم میان کشتگان

با همه بیچارگی احسان شدم     من سفیر بهترین یاران شدم

من که احساس نیازی می کنم    با شهیدان عشقبازی میکنم

آرزوی یک ترخص میکنم              کی شهیدان را تفحص میکنم

 


 

کلام شیدا!

((22))
«..... شهادت هدیه ای است الهی برای کسانی که لایق آن باشند، این راهی است که باید طی گردد، سفری است که باید به پایان برسد پس چرا و به کدامین دلیل پایانمان مانند علی(ع) نباشد، همانند حسین شهید نباشد. آری چرا زندگی ننگین و زودگذر را ترجیح دهیم بر مرگ سرخ. پل شهادت یک انتخاب است نه یک اتفاق.»
((شهید محمد ناظمی ))
به نقل از روزنامه کیهان


از همه دوستانی که نظر دادند و می دهند متشکرم
اگه راه حلی دارید که وبلاگ زود بیاد بالا مشتاقانه منتظرم(قابل توجه معترضین)
اونهایی که لینک دادند بفرمایند تا جبران کنیم
اونهایی که لینک ندادند ولی لینک میخواهند هم بفرمایند (اگه روشون میشه بگن!!!)
اونهایی که گفتند ان شاءلله به زودی در لیست همسنگران دوکوهه قرار میگیرند
اوه اوه اوه ساعت ۲  نصف شب شد برم بخوابم نماز صبحم قضا نشه
تا فردا  التماس دعا و یا علی
نظرات 17 + ارسال نظر
یه دیونه غربتی بیچاره دربدر!!! پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:26 ق.ظ

بسم رب المهدی(عج) ....سلام علیکم!‌ خوشم اومد!‌ داری یاد میگیری!!!!! (عمرن!!) مثلا اومدی کلاس بذاری و بنده خدا رو جذبش کنی؟ آی من حال میکنم ....این بنده خدا میاد و برجک تو رو میزنه!!!! ....جــــــــــــــوووووووووووونـــــــــــــــــم! شرط میبندم این جناب آلبرت خودش یه بسیجیه!!! قناسه بدسته!‌ خدا خیرش بده!‌شاید این بنده خدا روی تو رو کم کنه P:D: ...همین!‌ و من الله توفیق الشهاده...یا حسین(ع)

بشارت پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:01 ق.ظ http://besharatgroup.persianblog.com

بر قامت لی سر شهیدان صلوات**** با سلا م به دوست عزیز حاج کاظم**** حاج کاظم خوب به ما تیکه میندازی!!!!(اونهایی که لینک ندادند ولی لینک میخواهند هم بفرمایند (اگه روشون میشه بگن!!!)) اگه یه نفر یه اشتباه کرد نفر مقا بل که نباید اون تکرار کنه ببخشید ببخشید باز من نصیحت کردم
ولی حاج کاظم یادت باشه ما یه بار بهت رو انداختیم رومون زمین انداختی ولی با این وجود من لینک شما رو در قسمت لینکستان بشارت قرار دادم حالا شما اگه دلت خواست لینک مارا بزار تو سنگر آخه نمی خوا ماز قا فله عقب بمونم ****والسلام

بهرامی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:28 ق.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام حاجی... آخه این درسته؟ من بیچاره تا خود ساعت ۲ منتظر بودم این دوکوهه آپدیت بشه...ولی نشد که منم خسته شدم دیدم نماز صبحم قضا میشه رفتم خوابیدم...به هر حال دستت درد نکنه... مطلب امروزتون کلی من رو به فکر برو برد...خیلی دوست دارم شهادت رو ولی ما و این لیاقتها؟ .... التماس دعا

رها پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام.........خسته نباشید!!!....اولا.دوما: من واقعا ازجناب آلبرت تشکر میکنم! خیلی قشنگ و حساب شده پیش میان جلو ! و معلومه که وارد هستن چی کار کنن !..اما !...منطق!...منطق!...منطق!........حلقه ی گمشده ی بحث های جووووووووووووووووووونا !!!!!!!!!.......سوما: از این قشنگ تر نمیتونی کار کنی؟

پرستو پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:33 ق.ظ http://shirine.persianblog.com

سلام. حاج کاظم این بار توانستم صدای وب شما رابشنوم دکلمه ای از آقای پرویز پرستوئی هنرپیشه قادر و توانا و .... کشورمان بود خیلی زیبا بود انتخاب به جا و قشنگی بود. دست شما درد نکند. راستی می خواهم بروم نظرات روز قبل رابخوانم ببینم آلبرت چی گفته که شما می خواهید جذبش کنید!!!! برام خیلی جالبه . راستی به دوستان سری بزنید بد نیست!! خدانگهدار

همون دیونه غربتیه دربدر.... پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام علیکم!‌ رضا!‌ .....رئیس نسل آفتاب رو که یادته!‌ چه برجکی زدهP:D: ...شوخی کردم...شوخی کردم...شوخی کردم......من تسلیم! الموت الصدام..الموت الآمریکا((: .... از خنده دارم میمیرم جونه رضا!‌ ......رضا برو سر بزار به یه بیابون جونه من!‌راستی وبلاگ رو آپدیت کردم و کلی کلاس برات گذاشتم!‌یسر بزن!!! و من الله توفیق الشهاده...یا حسین(ع)

آشنا پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام...خداقوت...نماز صبح چیه حاجی نماز شب رو بچسب!!(تف به ررررررررررریا)...راستی............این دیونه همش برجکش پایینه ولی بازم روداره...این بار میدونم چیکارش کنم!...هفته مبارکیه...به آفرینندگان جاودانی ودریا دل این هفته تبریک عرض می کنم ...امروز هم روز شهداست با یک صلوات یادی بکنیم ازاین سبکبالان عاشق...التماس دعا...یا علی

خاله نسرین پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:46 ب.ظ http://nasrin161.blogsky.com

حدیث دشت عشق

دریغ است میهن به دشمن دهیم
به یاد سردار شهید «مرتضی امینی»
چند روزی از فتح فاو نگذشته بود و دشمن پاتک های شدید و مذبوحانه اش را آغاز کرده بود. یکی از بچه ها گفت: اگر دشمن فاو را پس بگیرد، آن وقت چه خواهد شد، ناگهان مرتضی با شور و حرارت عجیبی سر پا ایستاده و در حالی که مشت هایش را گره کرده بود، فریاد زد: دشمن باید از روی نعش ما بگذرد تا فاو را پس بگیرد.
سال 67 در جریان تخلیه فاو مرتضی آنقدر «آرپی جی» زده بود که از دو گوشش خون می آمد و در آخر همانطور که گفته بود ایستاد و به عقب برنگشت و دشمن از روی پیکر مطهرش گذشت.
سردار شهید، مرتضی امینی، فرزند محمدعلی در 29/1/1367 در منطقه فاو به شهادت رسید.

حسین پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:04 ب.ظ http://hosein.persianblog.com

سلام.... خدا خیرت بده

امیر پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام حاج کاظم ۰ حالت چطوره عزیز۰ می بینم که آقای آلبرت دوباره تشریف آورده اند دوکوهه۰ واقعا خوشحال شدم که این دوست عزیزمون از همراهان ثابت دوکوهه است۰ واقعا خوش آمد۰ قدمش سر چشم شما!!!!!! مطلب جدیدت را هم خواندم۰ داداش من تو که می خواستی هفته دفاع مقدس هر روز بنویسی خوب از قبل مطالبت را آماده می کردی که اینجوری کفگیر به ته دیگ نخورد !!!!!!!!!!! با اجازه شما ۰ اگر کاری داری خودت انجام بده۰

ایمان پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.namaze.persianblog.com

کی گفته وبلاگ شما بیننده نداره . هستیم خیلی خوب هم هستیم .

امین بورقانی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:23 ب.ظ http://boorghani.persianblog.com

سلام حاجی جون ُ دستت درد نکنه عالی بود نمره شما تو این یادداشت و تمام وبلاگت ۲۰همیشه پایدار و سربلند باشی دست ما هم بگیر تا در محضر شهدا شرمنده نباشیم علی یارتون التماس دعا

مجید زورو پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:04 ب.ظ http://zoroo.persianblog.com

سلام حاجی جان(با لهجه مشهدی بخون. هرچند من مشهدی نیستم!) بابا منور زدی حاجی. تو کجا کلبه درویشی ما کجا! خیلی سالاری به مولا. حال کردم بابا . چرا تا حالا نیومده بودم اینجا . الحق کارت درسته. بابا به خدا خیلی دوست داشتک صدای حاج کاظم و بزارم و لی گیرش نیاوردم . صدای وبلاگ شما هم که پخش نمیشه هرکار کردیم. الحق مارو رسما گذاشتی سر کار.(البته بعد ده بار رفتن و اومدن یه چیزی شنیدیم جالب!) حالا دیگه واسه ما تیکه میای؟ مطلب من طولانیه درست! ولی من نگفتم که نوشته از خودمه حاجی! ما جوونای بیست ساله که مثل شما کفگیر به ته دیگ خورده نیستیم نه! ظاهرا قراره تو ایام هفته دفاع مقدس هر روز تک بزنی! ایول داره . ما هم قول می دیم هر روز بهت پاتک بزنیم! راستی یه سرم به وبلاگ بابام بزن! همین هفته افتتاح شده. خب دیگه وقتت و نمیگیرم. دعا فراموش نشه. حاجی ما یک ماهه وبلاگ زدیم ولی همه جوره هماهنگیم! ماباش حاجی. یا علی

صادق پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:37 ب.ظ http://sadeghkhan.blogsky.com/

سلام

سلمان عبداللهی پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:54 ب.ظ http://shahidan.persianblog.com

سلام داداش. خوشحال شدم دیدمت. ببخشید! شرمنده ام. مدتی بود توفیق نبود بیام اینترنت. موفق باشی.

خیبر شکن پنج‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:55 ب.ظ http://kheibarshekan.persianblog.com

سلام ... حاج کاظم ... مبارکه ... ان شاء الله همیشه اینقدر تند تند ( باتاخیر همیشگی ) آپ دیت بشی ... به قول یک بنده خدایی : مگه ایام دفاع مقدس باشه که شما بنویسی ... مثل همیشه لذت بردم و استفاده کردم ... از خاطرات جنگ بیشتر بنویس ... التماس دعا

بواناتی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ http://hosinjun.blogfa.com/

باعرض سلام واحترام؛
وبسایت خوبی ارائه فرموده اید جهت تبادل لینک آماده ام
قابل توجه حسینیان وعاشورائیان ودوستداران اهل بیت
دانشنامه امام حسین با مطالب متنوع وپر محتوا در خدمت عاشقان اهل بیت و سید الشهدا علیه السلام در حدود 20 نمایه درباره امام حسین علیه السلام.
همین الان لینک فرموده یا به دیگر دوستان عاشورائی معرفی نمائید ما را از نظرات خوبتان بهره مند فرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد