دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

ششمین روز هفته دفاع مقدس


ششمین روز از هفته دفاع مقدس بر رزمندگان اسلام مبارک باد!



بسم رب الشهدا

یکی دو روز بود زیاد تاخیر نداشتم امشب تلافی کردم
ششمین سلام را از من در هفته دفاع مقدس پذیرا باشید (ببین اول کار چه لفظ قلم اومدم خدا به داد آخرش برسه!)

ما را بگو گفتیم تازه دوکوهه داره آروم میشه  (مثل اینکه چشمم شوره!)

باز دوباره دعوا و بگو مگو راه افتاده تو دوکوهه  حالا که این آلبرت ( آی دلم ) ار تقصیرات ما گذشته این دیونه غربتی اومده داره گرد و خاک میکونه بابا کوتاه بیایین

 دیونه غربتی عزیز نوکرتم دعوا داری بیا منو بزن چرا زورت رو به کوچیکتر از خودت می رسونی!!!

اگه از حرفهای من سر در نمیارید برید نظرات مطلب قبل رو بخونید خودتون متوجه میشید!(البته امیدوارم!)

چون من اصولا آدم حرف گوش کنی هستم  و از انتقاد خوشحال میشوم(قابل توجه اسم با کلاسها!) تصمیم گرفتم به نظر یکی از دوستان که بسیار به نفع اینجانب است  جامه عمل بپوشانم چون یکی گفته بود مطالبت طولانی است من هم تصمیم گرفتم مطالب کوچکتر یا به عبارتی خلاصه تر را برای وبلاگ آماده کنم (خدا خیرش بده به دادم رسید!)

امروز سالگرد شکستن حصر آبادان هم بود ضمن تشکر از خاله نسرین که این مطلب رو برای من فرستاده بود و خواسته بود در وبلاگ بگذارم  بنده هم اطاعت کردم البته بسیار مطلب به جا و مناسبی است

تبریک به مناسبت شکستن حصر آبادان
بسم الله الرحمن الرحیم
تیمسار سرتیپ فلاحی، تیمسار سرتیپ ظهیرنژاد و جناب آقای محسن رضایی «ایدهم الله تعالی»
تلگراف شما درخصوص فتح بزرگ که خداوند تعالی نصیب ارتش، نیروی هوایی و هوانیروز، سپاه پاسداران، بسیج، ژاندارمری، فداییان اسلام و سایر نیروهای مردمی فرموده و محاصره آبادان به طور کامل شکسته شده است، واصل گردید.
اینجانب این پیروزی بزرگ را به فرماندهان تمامی نیروهای مسلح و به سربازان ارجمند و سپاهیان نیرومند تبریک می گویم. و امید است این سرافرازی ها را که برای اسلام و میهن فراهم می کنند منظور نظر ولی الله الاعظم، بقیه الله «ارواحناله الفدا» باشد. و آخرین پیروزمندی را که بیرون راندن نیروهای متجاوز کافر از سرزمین های میهنمان است، ملت شریف بزودی مشاهده کند. اینجانب به اسم ملت بزرگ ایران از رزمندگان دلیر ارتش و سپاه و دیگر قوای مسلح «ایدهم الله تعالی» تقدیر و تشکر می کنم.
از خداوند متعال توفیق، نصرت و عظمت اسلام و مسلمین و بخصوص نیروهای مسلح اسلامی را خواستار است.
والسلام علیکم
روح الله الموسوی الخمینی
5مهرماه 1360
***************
به هر حال ششمین مطلب هفته دفاع مقدس را هم امشب برایتان مینویسم تا فردا که آخرین....



اینجا همه چیز آبی است!



سلام

سلامی از دورترین جاده ها

با فرسنگ ها فاصله

سلام من از اوج آسمان به گوشت می رسد

سرت را بالا نکن مرا نمیبینی فاصله من و تو خیلی زیاد است

اینجا همه چیز آبی است

راستش دلم نمی خواهد چشمم را از این مناظر بردارم و برای لحظاتی دنیای تو را در زیر پاهایم ببینم!

آن پایین ‚ جایی که تو دلت را خوش کرده ای و با دنیایت صفا می کنی!

هر چند وقت یک بار به دنیای تو نگاهی می اندازم چون من هم روزی در دنیای تو بودم

اما من و تو هر کدام با دنیایمان یک طور برخورد کردیم

آن روز که من در دنیای تو بودم بالاترین آرزویم رفتن از دنیای تو بود و مهم ترین ذکرم اللهم الرزقنی التوفیق شهاده فی سبیلک بود

آن روز که من در دنیای تو بودم بهترین تفریحم رفتن به بیابانهایی بود که نامش را جبهه گذاشته بودند  بیابانهایی گرم ولی در عین حال با صفا!

سرت را بالا نکن من را نمی بینی فاصله من و تو بسیار است بسیار!

آن روز که من در دنیای تو بودم بهترین نوشیدنیم شربت نه چندان خنکی بود که از دست بچه های تدارکات می گرفتم

آن روز که من در دنیای تو بودم بهترین غذایم معجون آخر هفته ای بود که مواد اصلیش باقیمانده غذای شش روز پیش بود!

آن روز که من در دنیای تو بودم شیرین ترین آوازم کجایید ای شهیدان خدایی بود!

آن روز که من در دنیای تو بودم بهترین دوستم مزار دوستان شهیدم بود !

بی خود سرت را بالا نکن مرا نمی بینی فاصله من و تو فرسنگ هاست

آن روز که من در دنیای تو بودم فقط یک مراد داشتم که در جماران زیارتش می کردم او هم اینجاست پیش ما!

آن روز که من در دنیای تو بودم بهترین میهمانی شبانه ام جمع اشک و زیارت عاشورا و نماز شب بود

آن روز که من در دنیای تو بودم شیرین ترین بازی ما جشن پتو نام داشت

آن روز که من در دنیای تو بودم....

نمی دانم دوست داری من را ببینی یا نه

دوست داری اینجا در کنار ما باشی؟

اگر دوست داری قلم و کاغذی بردار بنویس و برای ما بفرست  تا جایت را رزرو کنیم

تو نیز به جمع ما می پیوندی؟

پس تو هم پایت را در جای پای من بگذار

تا با هم یکی شویم

با ما باش

اینجا همه چیز آبی است!


کلام شیدا!
((۲۵))

با همه گناه کاری ام یک بار از ته دل صدایش زدم و او هم مرا با این همه گناه پذیرفت زیرا بسیار بخشنده و مهربان است  و همه را بخصوص توبه کنندگان را بسیار دوست دارد و آنها را می بخشد . پس امیدوار به جود و کرم او باشید و با او آشتی کنید و از ته دل صدایش کنید و اشک بریزید تا زنگار دلتان پاره شود


((شهید امیر حاج امینی))


منتظر نظرات سودمند شما هستم
تا فردا آخرین روز...

نظرات 14 + ارسال نظر
دیونه غربتی! یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام!‌ساک ساک...اول!‌...دارم میرم سره کار!‌بر میگردم نظر میدم!((:‌...التماس دعا و خدا نگهدار شما

تو چرا ساک ساک میکنی ؟
تو خودت گرگ بودی
برجک میزنیم!!!

بهرامی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:41 ق.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام... حاجی دستت درد نکنه...عجب متنهای لذت بخشی نوشته بودی امشب...خدا خیرت بده... من حال و روز روحیم امشب زیاد خوب نبود...اینجا که اومدم یه کم آروم... در ضمن فکر کنم من یه معذرت خواهی به شما بدهکارم بابت اون هر شب نوشتها... از اینکه باعث زحمت شدم معذرت میخوام... خیلی خیلی برام دعا کنید... التماس دعا/...

چشماتون لذت بخش میخونه!!!
در مورد اون معذرت خواهی که کردید میخواستید ما رو شرمنده کنید دیگه درسته؟!!!
من که از مطالبتون استفاده میکردم
حالا که اینطور شد یه دونه دیگه از اون قرارها با خدا بذارید تو ماه شعبان هم هر شب بنویسید!!!
ما که صفا میکنیم

رها یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:14 ق.ظ

سلام...سوک سوک...دارم میرم دانشگاه! برمیگردم نظر میدم!((:...التماس دعا وخدا نگهدار شما

میگم درست یار کشی کنید وبلاگ رو جمع کنیم یه دست قایم موشک (یا باشک) مشت بزنیم
نظر تو چیه؟!!!

امیر یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام! ساک ساک۰۰۰۰ سوک سوک۰۰۰۰۰ در ضمن نه میخواهم بروم دانشگاه نه میخواهم بروم سر کار۰!!!!!!!!!!!! من هم مثل خودت بیکارم!!!!!!!!!!! آقا این حاج محسن عجب آدم گیری ببیتی۰ من همینجوری یک ۰۰۰۰ کردم ۰ شما باید به بزرگی!!!!!!!!!! خودتون ببخشید!!!!!!!!!!!۰ ( حاجی بین خودمون باشه من با کلاستر می نویسم یا شما!!!!!!!!!) ۰ در هر صورت من لازم میدانم به نوبه خود از تمامی خوانندگان محترم وبلاگ ارزشمند!!!!!!!!!!!! دوکوهه به سبب خبط و خطای انجام گرفته از جانب این بنده کمترین کمال عذرخواهی را داشته باشم۰ (( خدا وکیلی خودم دارم از باکلاس بودن نوشته هام می ترکم!!!!!!!!!!!!!!!!)) ۰ در ضمن من که خودم بلافاصله بعد از استفاده از اسم ((آلبرت )) گفته بودم که من (( امیر )) هستم!!!!!!!!!!!!! در آخر باید بخاطر حضور این همه خواننده به شما تبریک بگویم۰ اگر کاری نداری من برم۰ اگر هم کار داری بده حاج محسن انجام بده!!!!!!!!!! خداحافظ۰

حاج محسن ؟
این بنده خدا رفته بود شاه عبدالعظیم دیپورتش کرده بودند!
حاج محسنم کجا یود؟
برای تو هم دارم امیر جون امشب می بینمت
!!!

مهدی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:48 ق.ظ http://msasaniir.persianblog.com

حاجی جون سلام
مثل اینکه از دست من ناراحت شدی گفتم عذر خواهی کنم. در ضمن من که بالاخره جریان این دعوا رو نفهمیدم یه ریزه بیشتر توضیح بدی ممنون
فعلا
یا علی

استغفرالله
ناراحتی؟
اونم از شما «زبونت رو گاز بگیر پسر»
سو تفاهم شده
در مورد دعوا هم والا خیلی شیر تو شیره من خودم هم سر در نمیارم!!!

رها یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام.........سیک سیک ! و اما نظر: خوبه ! هی بدک نیست ! ترشی نخوری یه چیزی میشی !!!!!!!!!! ....راستی ببخشید ته دیگ دارین؟

عجب!
آخه بدون ترشی حال نمیده
ته دیگ ها رو هم با ترشی هاپخش کردیم!
اگه خیلی هوس ته دیگ کردید برید وبلاگ مهدی جان اونجا پره

دیونه غربتی! یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:27 ب.ظ http://kansas.persianblog.com

سلام رضا! ......آقا امیر...بابا من کوچیکتم !‌این حرفا چیه؟ من که قابل نیستم...رضا نوکرته((: .... بابا...گلی!‌من فقط میگم ما به عنوان یک بسیجی باید الگو باشیم!‌ همین اخوی!‌ و من الله توفیق الشهاده...یا حسین(ع)

بابا مگه شما دو تا ایمیل ندارید هی میایید به هم دل میدید و قلوه میگیرید اون وقت این آلبرت (همون اسم باکلاسه) میاید به من میگه خواننده هات بی فرهنگند (نمیدونه که فقط شما دو تا بی فرهنگید!) وبلاگ ما را کردند چت روم! عجیبه ها!!!

ذوالفقار یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:37 ب.ظ http://rivas.persianblog.com

سلام...دفاع مقدس شمیم روح پروری از حماسه هاست ... هرچند در گوشه های هشت سال نبرد تحمیلی مظلومیت ها و محرومیتهای مردم دریا دل ما دیده میشود اما بیشترین خاطرات برای ما صحنه های با ارزش ایثارگری و از خود گذشتگی است ...صحنه هایی که دلاور مردان ما را در جایگاهی قرار داد که ارزوی بلند و والای مومنان درگاه حق رسیدن به این شان و منزلت است ... واین تمنا در دل های ما حاکم شد که باراها,این دفتر جهاد و شهادت را همیشه برای مردم سلحشور این سرزمین باز نگهدار... یاعلی مدد

بابت متن زیبایتان ممنونم که ما را قابل دونستید و برای ما نوشتید
آمین بلند ما ضمیمه متن زیبای شما شد
علی یارت جوووون

سید محسن یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:59 ب.ظ http://m-shorideh.persianblog.com

خدایا مرا از هر چه غیر خودت هست منقطع گردان و حجاب های نورانی دیدگانم را پاره کن تا به معدن عظمت تو واصل گردم ............. حلول ماه شعبان بر شما مبارک باد .... در پناه حضرت دوست

الهی امین
ما شعبان بر شما هم مبارک باد
ممنون از اینکه به دوکوهه آمدید

الهام یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:01 ب.ظ http://e65s.persianblog.com

یک چشم زدن غافل از ان ماه نباشید .........شاید که نگاهی کند اگاه نباشید......

بسیار زیبا بود
همین!!!

اشیانه یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:24 ب.ظ http://1366n.persianblog.com

سلام .اول عذر میخواهم از اینکه بهتون سر نزدم اخه سفر بودم.دوم اینکه من هم این ایام را به شما تبریک عرض میکنم.
تغییرات هم خیلی جالبه.خدانگهدار

سفر خوش گذشت؟!
من هم این ایام را به شما تبریک میگویم
قالب جدید هم که فط یه روز دیگه مهمون ماست تازه تبریک میگید؟
ممنون از اینکه آمدید دوکوهه

کیمیا یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:45 ب.ظ http://monajat.persianblog.com

سلام حاجی .. خسته نباشی... مثل اینکه ویروس جدید گرفتی... خدا شفا بده انشاءالله... حالا قرار بود مطلب کم بنویسی.. خدا رحم کرد نخواستی زیاد بنویسی...ممنون که سر میزنی... مطلبت هم بسیار زیبا بود.. مخصوصا نوشته اینجا همه چیز آبی است...حلول ماه مبارک شعبان رو خدمت شما تبریک میگم همچنین پیشاپیش ایام فرخنده میلاد امام حسین(ع). امام سجاد(ع) و علمدار کربلا ...حضرت هباس(ع) را به شما تبریک می گویم... در این ایام ما را از دعای خیر فراموش نفرما... همیشه سبز باشی و سربلند... یا حق

تازه مجاش رو دیدی؟
ویروس هایی که ما میگیریم تو کل دنیا تکه!!!
در مورد طولانی بودن مطلب هم که فکر کنم همه بدونند روده ما درازه!
بنده هم میلاد ارباب حسین و برادر و فرزندش را تبریک میگویم
خدا توفیقتون بده
ممنون از اینکه به دوکوهه آمدید

........ یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام ..... حاج کاظم آفرین نذارید بعضی ها ارزش وبلاگتون را پایین بیارند ... جایی که سخن از شهدا و آرمانهاشون زده میشه که نباید جای چت روم و .... دیگران باشه !!!........ خدا خیرت بده برادر ! .... التماس دعا .... کاری کنیم که فقط اون دنیا مدیون و شرمنده شهدا نباشیم .......

امیر یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:25 ب.ظ

بابا حاج کاظم دمت گرم دیگه ۰ برجک منم می زنی ۰ به جان حاج محسن قسم !!!!!!!!! (( نکه دیگه خودمانی شدیم به جان همدیگر قسم می خوریم!!!!!!!!!! )) من اینقدر از انتقاد این حاج محسن عزیزم(( جونم فدات بشه!!!!!!!)) ذوق زده شده بودم که با اینکه تمام مطالب دوکوهه را خوانده بودم!!!!!! (( به موی حاج محسن قسم !!!!!!!!)) یادم رفت نظرم را درباره مطالب بنویسم۰ (( خدا وکیلی انتقادهای آلبرت درسته ها!!!!!!!!!)) ۰ مطلبی که از ((خاله نسرین)) نوشته بودی خیلی قشنگ بود!!!!!! مطلب اینجا همه جا آبی است هم خیلی قشنگ بود ۰(( هر چند که من پرسپولیسی هستم!!!!!!!!!))۰ در ضمن من دعا می کنم که این برادرمون (( آقا آلبرت )) قسمت نظرات این مطلب و مطلب قبلی را نخواند و گرنه دفعه بعد که بیاد باید فاتحه دوکوهه را بخوانی!!!!!!!!!! ۰ همچنین باید بگویم که من در ورزش (( قایم موشک !!!!!!!)) سر رشته ای ندارم اما اگر خواستی در مسابقات بین المللی (( بالا بلندی!!!!!!!!!)) شرکت کنی خوشحال میشوم من را هم به تیم ملی دعوت کنی!!!!!!!! ۰ در آخر بگم که(( مثل حرفن)) مرا امشب دیدی چیکار تونستی بکنی داداش۰ زت زیاد۰ مخلص حاج محسن گل گلاب هم هستیم (( اینقدر میگم تا چشمهای حاج کاظم از کاسه در بیاد۰۰۰۰ الهی آمین))

اونجاها که تشکر کردی کار بسیار خوب کردی!
ولی از اونجا به بعد باید عرض کنم که ما هر بازیی خواستیم بکنیم شما نخودی هستی و کسی جنابعالی رو نمیکشه حتی اگه اتل متل توتو له باشه!
در ضمن چشم ما بشقاب داره نه کاسه!!!
تو هم مثل ما مریضی استفاده زیاد از این علامت (!) را گرفتی؟؟؟
خدا جفتمون رو شفا بده!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد