دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

روز آخر هفته دفاع مقدس

 

روز آخر ....


به نام او
هفته دفاع مقدس تمام شد!

با همه خوبی ها و بدی هایش

با همه کف گیرها و دیگ هایش!

نمیگویم برای شهدا چه کرده ایم؟

سوال من این است:

برای خودمان چه کرده ایم؟!!!

ما محتاجیم نه شهدا

خدایا!

شاکرت هستم که تا پایان این هفته مرا زنده گذاشتی!

ولی من قدر ندانستم

درست است که هفته دفاع فقط بهانه است!

می دانم که هر روز برای شهداست و همه جا بوی شهادت می دهد

و مگر نه این است که:

کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا!

ولی من ‚ بهتر بگم ما سعی خودمان را کردیم

ما عاشقیم عشقی حقیقی!

این عشق را از ما نگیر

دلم گرفته است دیگر مجال نوشتن ندارم

دیگر دوست ندارم با هر زبانی که شده مخاطبم را همراه کنم

امشب دوست دارم گلایه کنم ‚ دوست دارم شکایت کنم ‚ دوست دارم فریاد بزنم

مگر دل ما نمی گیرد؟

مگر بغض ما نمی ترکد؟

پس این هم دردنامه ما!

 

عده ای حسن القضا را دیده اند

عده ای را بنزها بلعیده اند!

بز دلانی کز هراس ابتر شدند

از بسیجی ها بسیجی تر شدند!

تو چه میدانی تگرگ و برگ را؟

غرق خون خویش رقص مرگ را!

تو چه می دانی که رمل و ماسه چیست؟

بیا ابروها رد قناسه چیست؟

تو چه می دانی سقوط پاوه را؟

باکری را باقری را کاوه را؟

هیچ می دانی مریوان چیست؟ هان!

هیچ می دانی که چمران کیست ؟ هان!

هیچ می دانی بسیجی سر جداست؟

هیچ می دانی دوئیجی در کجاست؟

این صدای بوستانی پرپر است

این زبان سرخ نسلی بی سر است!

تو چی میدانی که جای ما کجاست؟

تو چی میدانی خدای ما کجاست؟

با همان هایم که در دین غش زدند

ریشه اسلام را آتش زدند

با همانها کز هوس آویختند

زهر در جام خمینی ریختند

پای خندق ها اخد را ساختند

خود فروشی کرده خود را ساختند

خود فروشی کرده خود را ....

 


کلام شیدا!

((26))

من به شما که پشت میزهایی که خون بهای هزاران شهید به خون خفته است  نشسته اید ‚ میگویم و از شما می خواهم که فقط برای اسلام کار کنید نه برای مقام چون مقام ارزش انسان را پایین می آورد.

کسانی بودند که دم از بزرگی و ریاست و منیت زدند ولیکن زمین خوردند

و شما هم اگر بخواهید برای مقام کار کنید فورا زمین خواهید خورد

((شهید علی اصغر صفر خانی))

 


 

و در پایان...

فرا رسیدن ماه شعبان ماه نزول برکت را به شما تبریک می گویم

فرا رسیدن میلاد های :
آقا امام حسین (ع) - قمر بنی هاشم و امام زین العابدین را به همه تبریک میگویم



ان شاءالله به مناسبت این سه میلاد مفصلا خواهم نوشت

ببخشید اگر امروز کمی گستاخانه سخن گفتم

ان شاءالله سعی میکنم مانند دیروز از این به بعد مثل گذشته پاسخ نظرات شما را علاوه بر وبلاگتون در قسمت نظرات دوکوهه هم بنویسم

التماس دعای فراوان

حاج کاظم

 

نظرات 14 + ارسال نظر
....... دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام !....... میلاد امام حسین (ع) بر شما عاشقان ثارالله مبارک باد ........چند وقت بود این شعری که نوشتید مثل یه بغض تو گلوم بود ولی نمیتونستم جایی بنویسمش و بگم ....... واقعا که بعد از شهدا ما چه کردیم ؟......

میلاد ثارالله بر شما و همه عاشقان حضرت مبارک باد
ممنون از اینکه امدید

سینا ( یاران ولایت ) دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:28 ق.ظ http://hamed60.persianblog.com

با سلام . اعیاد شعبانیه بر شما مبارکباد. واقعا خسته نباشید . توی این مدت از مطالبتون استفاده کردیم. اجرکم عند الله . اللهم ارزقنا توفیق الشهاده . یا علی . التماس دعا /

سینا جون ممنون از لطفت
اعیا شعبانیه بر شماهم مبارک باد

بهرامی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:57 ق.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام... حاجی خسته نباشی... خدا قوت... می بینم که با سرافرازی تمومش کردی این هفته رو....و این روز آخری هم الحق که زدی تو خال... رفتی همون جا که باید می رفتی.... احسنت...ما بعد از شهدا خیلی بدی کردیم... خیلی... به خودمون بد کردیم...وگرنه شهدا که عند ربهم یرزقون هستند...خدا آخر و عاقبتمون رو به خیر کنه... التماس دعا...

ما که یک هفته پشت سر هم نوشتیم خسته نباشیم؟ یا شما که یک ماه نوشتی؟!
از اینکه تو این هفته هر روز به ما سر زدید به صورت((ویژه)) تشکر میکنم
التماس دعا

رها دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:31 ق.ظ

اختصاصی وبلاگ دوکوهه:...جنوب! جنوب!/ستاره هایت را چه بسیار شماره کرده ام !/چه غروبها/برکرانه های کرخه وکارون/ماه تو را بوییده ام/چه قدر بال های سرد باد را/ در اقلیم های غریب غربت/بوسیده ام/که به سوی تو وزیده اند/جنوب! جنوب! گیسوان نخل هایت را/ مدام شانه کرده ام/ خورشیدهایت را/ بی شمار در شفق های کبود/ تشعییع کرده ام/ وچه روزها/ دریا وبارانت را/ در لحظه های بی خویشی طلب کرده ام/ جنوب ! جنوب !/مامن پرسه های جنون وشوریدگی ام!/ بالین آخرم.......!........../ خب آقا رضا ! خسته نباشی !........اجرت با شهدا ان شا الله !

شما هم روز آخری هی ما رو هوایی کن!
شما هم خسته نباشی
ما که کاری نکردیم

امیر دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ق.ظ

با عرض سلام خدمت حاج کاظم عزیز و گرامی۰ احسنت۰ خیلی قشنگ بود۰ انصافا حرف دل همه (( دل سوخته ها )) بود۰ من یکی که خیلی صفا کردم۰ راستی حاج کاظم حالا که هفته دفاع مقدس تمام شد چیکار می کنی۰ دوباره هفته ای یکبار می نویسی دیگه؟؟؟ هان ؟؟؟ در هر صورت شما هر وقت بنویسی من یکی که خیلی با دوکوهه حال می کنم۰ فعلا خداحافظ حاجی۰ (( در ضمن مخلص حاج محسن عزیز هم هستیم ها۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ))

نوکرتیم داش امیر
سعیمیکنم زود تر به روزش کنم تا ببینم خدا چی میخاد
در مورد حاج محسن هم....
ول کن بابا اصلا مگه ما آدمیم که حاج محسن وقتشو صرف ما کنه!!!

مهدی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:06 ق.ظ http://msasaniir.persianblog.com

سلام
خسته نباشی حاجی/ واقعا که قشنگ بود ولی کو گوش شنوا؟؟؟
موفق باشی
فعلا
یا علی

نظر لطفتونه
باز هم به ما سر بزن

فاطمه دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:07 ب.ظ http://fatemeh64.persianblog.com

سلام علیکم.خسته نباشید می گم برای تلاش یا هفته ای تون. من فکر می کنم علت اینکه این سئوال پیش می آید که ما برای خودمان چه کردیم و... این است که اون قسمت عاشق حقیقیمون می لنگه.یا شاید هم مانند نظر شما ما واقعا سعیمان را کردیم. التماس دعا

دیونه غربتی! دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام علیکم!‌ این ایام مبارک بر شما آقا رضا و دیگر دوستان مبارک!‌... وقت من قابل شما رو نداره! و این رو هم بزارید رو کم سعادتی من! و من الله توفیق الشهاده...یا حسین(ع)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام حاجی
ببخشیدا دیر به دیر سر می زنم
**************************
هفته دفاع مقدس بر ملت غیور ایران و لاور مردان بسیجی ، سپاهی و ارتشی مبارک باد.
**************************
۳ شعبان نیز بر همگان مبارک باشد
**************************
یا علی
**************************
اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود ( انشاالله بدست ما بچه بسیجی ها )

پرستو سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:05 ق.ظ http://shirine.persianblog.com

سلام. میلاد خجسته و مبارک امام حسین ع بر شما و همه عاشقان آن حضرت مبارک باد. این مطلب شما خیلی به دلم نشست. واقعیت را زیبا بیان کرده بودید. ایکاش پست و مقام چشم آدمها را کور نمی کرد. کجایند آن جان برکفان و شیفتگان شهادت و.... جای همه آنها در میان ما خالی است..... چند روزی نبودم برای همین به شما سر نزدم. از این بابت پوزش بنده را بپذیرید. اما بدانید خواندن مطالب شما را خیلی دوست دارم. موفق و سربلند و حسینی باشید.

کیمیا سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:56 ب.ظ http://monajat.persianblog.com

سلام حاجی... خسته نباشی... این ایام مبارک و فرخنده رو به شما تبریک عرض میکنم.. جهت دریافت هدیه به وبللاگ منم یه سر بزن....یا حق

مجید چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:18 ق.ظ http://mrkhamenei.persianblog.com/

حاجی خیلی مخلصیم! ببخشید که جواب دیر شد. از راهنمایی هایتان ممنون! یا حق!!

سپهر دانش چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:36 ب.ظ http://kamisiasi.persianblog.com

حاج کاظم جان سلام - خوشا به حالت با این همتت - وقت کردی زیر پایت را هم نگاه کن

ملیکا چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:42 ب.ظ http://zohour14.persianblog.com

با عرض سلام و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع)،حضرت ابولفضل(ع)،امام سجاد(ع).امیدوارم موفق باشید.التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد