دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

خاک و باران ((قسمت دوم))

بسم رب الشهدا

با عرض سلام

مثل همیشه باید بعد از سلام معذرت خواهی کنم!(بد بختیه ها!) بابت اینکه دوکوهه رو دیر آپدیت کردم

خدایی این چند وقته غیبتم موجه بوده چون همونطور که قبلا گفتم داشتم سیستمم رو ارتقا می دادم، کامپیوتر نداشتم تا دوکوهه رو آپدیت کنم خلاصه بعد از کلی بدبختی اسمبل و هارد به هارد و .... سه روز پیش تا اومدم اینترنت ویروس بلاستر گرفتم چون ویندوزم XPبود و نظر به اینکه بنده از هیچ گونه ضد ویروسی استفاده نمیکنم (چون سیستمم به ضد ویروس حساسه!) دوباره چند روز معطل شدم!
ولی خدا را شکر همه چیز ردیف شد (بهتون تسلیت میگم!)

من رو باش فکر کردم اگه بگم دارم سیستم جمع میکنم کلی کمکهای مالی به سمت من روانه میشه! نمیدونستم اگه لو بدم هر چی کوپن فروشه به سمت دوکوهه سرازیر میشن (اگه از حرفهای من سر در نمیارید کامنت های مطلب قبلی رو بخونید))

ولی به دوستان کوپن فروش عزیز (اعم از یک نفره و دو نفره!) باید عرض کنم اگه می خواهید کار و بارتون سکه بشه تو حوالی میدون انقلاب (فقط کوپن فروش های داخل کشور!) مشتری بهتر پیدا میشه ، از دوکوهه چیزی نمی ماسه!!!

مطلب آخر(چون چند وقته به روز نکردم حرف زیاد دارم ...الآن تموم میشه) در مورد داستان خاک و باران می باشد که امروز قسمت دومش رو هم نوشتم قمست اول هم زیر همین صفحه است میتونید برید پایین و بخونید اولا از دوستان عزیز میخام که اخرش رو حدس نزنند!چون جایزه نداره!

دوما : همان طور که قبلا گفتم از امروز هر دو الی سه روز یک قسمتش رو می ذارم تو دوکوهه اول میخواستم هر روز این کار رو بکنم ولی دیدم ممکنه نتونم اون وقت شرمنده میشم.

سوم اینکه..... هیچی ...... التماس دعا!


خاک و باران
((قسمت دوم))

******************

خورشید آرام آرام در حال طلوع کردن بود
هوا بین تاریکی و روشنی بود!
جواد توی سکوت کوچه در حال حرکت بود تا به درب خونه زینب و مادرش رسید
تا زنگ خونه رو زد زینب که انگار اصلا خواب نبوده بلند شد دودید و در رو باز کرد. چشمش که به جواد افتاد فهمید که جواد هم خوابش نبرده بود
جواد تا زینب رو دید بلند گفت:
شهر امن و امان است آسوده بخوابید!
- من آخرش نتونستم سلام کردن رو به تو یاد بدم
-آخ..آخ...آخ.. ببخشید سلام
- علیک سلام آقا
- نمیخایی تارف کنی بیام تو هر چی نباشیم داماد این خونه که هستیم!
- بفرمایید قدمتون رو چشم
- به جون خودم اگه دو دقیقه دیر تر تر رو باز کرده بودی قندیل بسته بودم... مامانت خوابه؟
- نه مامان من عادت نداره بعد از نماز بخوابه... همش رو سجاده نشسته
-درست مثل بابای خدا بیامرزت حاجی هم هیچ وقت بعد از نماز نمی خوابید
- چی کار میکرد .. نماز می خوند؟
- نخیر با چوب میومد تو سنگر و بچه ها رو برا صبحگاه به خط میکرد!!!
زینب که اصلا انتظار این جواب رو نداشت شوکه شده بود داشت فکر می کرد یه جوابی دست و پا کنه که صدای مادرش رو شنید:
سلام آقا جواد ... چرا اینقدر دخترم رو اذیت میکنی؟
- سلام حاج خانم قبول باشه ... به خدا راست گفتم
- زینب جون به جای اینکه بچه مردم رو تو سرما نگه داری بیارش تو گرم بشه بنده خدا داره یخ می بنده!
-آی قربون دهنت حاج خانم من نمیدونم این زینب خانم کی میخاد راه و رسم شوهر داری رو یاد بگیره!
زینب و جواد بالا رفتند جواد رفت بالا و چسبید به بخاری همینطور که داشت دست هاشو از سرما به هم میمالید گفت:
خدا پدر و مادر کسی که بخاری رو اختراع کرد  بیامرزه
مادر زینب با چایی اومد تو اتاق و گفت:
آقا جواد بیا بشین، چایی بخوری گرم میشی
- دست شما درد نکنه چایی نطلبیده مراده!
- آقا جواد زینب میگفت قراره وقتی برگشتی بساط عروسی رو به راه کنی
- به امید خدا  ببخشید حاج خانم خیلی دیر شده آخه بعد شهادت حاجی کار من خیلی سنگین تر از قبل شده برای همین هم نمیتونم مرخصی های طولانی بگیرم
- نه پسرم من و زینب هم عجله ای نداریم، اول کار جنگ
- قراره تو همین چند روز آینده یه عملیات داشته باشیم .انشاءالله بعد عملیات با اولین قطار میام تهران!
-توکلت به خدا باشه مادر
- البته توکل زیاد ممکنه درد سر ساز بشه! چون این عملیات خطرش خیلی زیاده ممکنه همه متوکلین رو جمع کنند و ببرند اون دنیا!
زینب گفت:
نمیخاد با این حرفها خودت رو لوس کنی!
- زینب خیلی بهت میاد همسر شهید بشی ها!
- اگه ادامه بدی دعا میکنم اسیر بشی اون وقت میشم همسر آزاده... چطوره بهم میاد؟
- تسلیم .. جون من از این دعا ها نکن من حاضرم زن بگیرم ولی اسیر نشم!
اون روز جواد چند ساعتی رو با زینب و مادرش نشست ساعت نزدیک هشت که شد جواد بلند شد از زینب و مادرش خداحافظی کرد تا راه بیفته، زینب هم بلند شد چادرش رو سرش کرد تا جواد رو بدرقه کنه سر کوچه که رسیدند جواد گفت:
برو تو هوا سرده
- نه من سردم نیست... جواد برام نامه بنویس
- اگه قول بدی جوابشو بدی ، چشم
- جواد گفتی این عملیات خطرش زیاده؟
- تو چرا باور کردی من داشتم خودم رو پیش مامانت لوس میکردم در ضمن بادمجون بم آفت نداره!
- مواظب خودت باش
- تو هم همین طور... زینب یادت نره به مامان و بابای من هم سر بزن اونا هم تو این دنیا یه پسر دارن و یه عروس من که هیچ وقت نیستم حد اقل تو هواشون رو داشته باش
- حتما
- وای ، دیرم شد فکر کنم از قطار جا موندم
جواد با زینب خداحافظی کرد و راه افتاد اون شب تو قطار از یه طرف دلش گرفته بود که از زینب و خانواده اش دور شده اما از طرف دیگه خوشحال بود که داره بر می گرده تو بهشت ، انگار تو روزای مرخصی دلش برای صفای جبهه تنگ شده بود برای رفقا و بسیجی ها و از همه مهمتر دلش برای دوکوهه تنگ شده بود ...اولین ایستگاه عاشقان

((ادامه دارد...))


کلام شیدا!
((۳۵))

خدایا! چگونه شاهد باشیم که حق بمیرد و ظلم و کفر وجهل ،قهقهه مستانه سردهند .مستکبرین دنیا نابودی حق پرستان را جشن بگیرند و با خیال آسوده به مکیدن خون بینوایان و نابود کردن آزاد مردان بپردازند...



((شهید دکتر مصطفی چمران))

 

نظرات 11 + ارسال نظر
عرشیان دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:30 ق.ظ http://arshian.persianblog.com

سلام.......ای ای روزگار.......حاج کاظم یه سری بزنی اونطرفا گناه نمیشه ها.......داستان را هم هنوز نخوندم ولی می خونم و شاید بعدا اومدم نظر دادم .....یا علی التماس دعا.

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:46 ق.ظ

شهید مصطفی چمران

يه نفر! دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ب.ظ http://abine.persianblog .com

سلام!
من همون کوپنه هستم!
شرمنده....گلاب به روتون ...تف به ريا...استغفرالله...اين چرا اينقدر غلط املايی داره ؟
ای بابا ! آبرومونو بردی پسر ! يه نفر نبود بدی بهش برات صحيح کنه !
حالا غلطا رو بعدا درستشو مينويسم!
ولی خودمونيم ها !
بزنم به تخته قشنگ توصيف ميکنی!
بايد بگم بعضی ها برات آستين بالا بزنن ! ديگه وقتشه!
** يا علی **

میم دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:31 ب.ظ http://iram.persianblog.com

همیشه میزدیم تو سر فیلم و سریلال های ایرانی ... تو که دست اونا رو از پشت بستی ... نیومدی نیومدی .. حالا هم که اومدی این جوری .. بابا جان انقدر داستانت رو کش نده ... حالا مجبور نیستی به خدا به زور ده قسمتیش کنی .... ( بینم تو هنوزم روت میشه داستان نویسی رو ادامه بدی ..؟! ).... یا علی .

علیرضا سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:20 ق.ظ http://shieh.persianblog.com

با سلام. راستی گفتی جایزه نداره، پس فایده نداره ادامه داستان را پیش بینی کنم! انشاءالله شهید بشیم. یاعلی

مهدی سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ق.ظ http://akhbar30.persianblog.com

سلام واقعا قصه ات را جالب و با بیان روانی می گویی که هر بیننده ای فقط یکبارانرا مطالعه کنه حتما انرا دنبال خواهد کرد بنده هم از خوانندگان همیشگی وبلاگ شما هستم و دائما قصه های شما را دنبال می کنم امیدوارم موفق باشی و مشکل دیگر برات پیش نیاید تا ماهم از مطالب شما بی نصیب نشویم

بهرامی سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام حاجی... خسته نباشی... داستانت رو هنوز نخوندم ... امیدوارم مثل دفعه های قبلی غلط املائی هات کمتر شده باشه.... در ضمن یه سری هم اونورا بیائی بد نمیشه.... التماس دعا...

با ولایت زنده ایم سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:09 ب.ظ http://imanyee.persianblog.com

الهى از نماز و روزه‏ام توبه کردم بحق اهل نماز و روزه‏ات توبه این نا اهل را بپذیر.

الهى بفضلت‏سینه بى کینه‏ام دادى بجودت شرح صدرم عطا بفرما.

الهى عقل گوید الحذر الحذر، عشق گوید العجل العجل آن گوید دور باش و این گوید زود باش.

الهى ضعیف ظلوم و جهول کجا و واحد قهار کجا.

الهى آنکه از خوردن و خوابیدن شرم دارد از دیگر امور چه گوید.

الهى اگر چه درویشم ولى داراتر از من کیست که تو دارایى منى.

الهى در ذات خودم متحیرم تا چه رسد در ذات تو.

الهى نعمت‏سکوتم را ببرکت و الله یضاعف لمن یشاء اضعاف مضاعفه گردان.

الهى بلطفت دنیا را از من گرفته‏اى بکرمت آخرت را هم از من بگیر.

الهى روزم را چو شبم روحانى گردان و شبم را چون روز نورانى

عشق علیه السلام سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:08 ب.ظ http://eshgh1.blogsky.com

سلام........دشمنت شرمنده باشه.....هنوز دیر نیست...یالا بابا......یا علی

دانش جو سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:31 ب.ظ http://npt.persianblog.com

سلام. حاجی خیلی مخلصیم. چقدر طولانی نویسی بابا. هوا ما بی حوصله ها رو هم داشته باش..!! خلاصه‌اش اینکه چاکریم. موفق باشی و سربلند. التماس دعا.

عرشیان سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:02 ب.ظ http://arshian.persianblog.com

با سلام.......ای شهید ای آنکه بر کرانه ازلی تکیه زده ای.......در صورت تمایل به وبلاگ ما تشریف آورده و به سوال مطرح شده پاسخ دهید......یا علی التماس دعا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد