دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

مسافری از عشق!

بسم رب النور!
سلام
نمیدونم چرا ما یه ذره شانس نداریم؟!
درست ده روز دهه فجر و عید غدیر اومد و رفت و وبلاگ دوکوهه تکون نخورد؟
چرا؟!!!
بخشید این سوال رو من باید جواب بدم
نمیخواهم ماست مالی کنم! ولی باور کنید هم کامپیوترم مشگل داشت و هم مغزم!
که البته دومی مشگلش خیلی بیشتر بوده و هست
به هر حال فکر کنم شما هم مطمئن شدید که کم سعادتی شاخ و دمب نداره
دیروز 22 بهمن بود این روز بزرگ رو به همتون تبریک میگم
روز قبلش هم عید غدیر بود
هر چند بسیار دیر ولی عید غدیر رو هم به عاشقان امیرالمومنین و تمام عاشقان ولایت تبریک مگیم



الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت علی بن ابی طالب امیرالمومنین

----------------------------
در ضمن یه توضیح هم باید عرض کنم
یه عده از دوستان بنده رو متهم به بی سواتی کردندو گفتند چرا اینقدر غلت! املایی داری؟
باید عرض کنم که بنده چون اغلب به زبان محاوره ای می نویسم بعضی اوقات جمله ها رو اون طور که تلفظ میشوند مینویسم
مثل کلمه ((تارف)) که در متن قبل نوشتم به جون خودم میدونم که اصلش ((تعارفه)) ولی این طوری بیشتر حال میده ...نه؟!!!
یا کلماتی مثل میخام که می خواهم نوشته میشه ولی این طوری همذات پنداریش بیشتره!!!
حالا شما هم گیر ندید دیگه!!!!
-------------------------------------
آخرین مطلب هم که چون خیلی طولانی شد (شماها که هیچ کدومشو نمی خونید !!!) در مورد آمدن به وبلاگ دوستانه
راستش شرمنده همه کسانی هستم که با اینکه من چند وقته به وبلاگشون سر نزدم میان و به ما سر میزنند
ان شاالله سعی میکنم بیام و جبران کنم (دعا کنید وقتم باز بشه اگه نخواستید دعا کنید بختم باز بشه!!!)

--------------------------------------------------------ژ
این مطلب هم باز درد دله (جدیدا زدم تو کار درد دل آخه الآن تیریپه!!!)
امیدوارم فقط به درد خودم نخوره!!!
-------------------------------------------

مسافری از عشق!

بسم رب الشهدا
دلم گرفته است
از همه چیز بیزارم
در این شهر حتی چاه هم برای درد دل وجود ندارد
دوست دارم کنار نخلی بنشینم و زار زار گریه کنم
اما اینجا نخل پیدا نمیشود
دوست دارم از همه چیز دور شوم و از همه کس دل ببرم
دوست دارم جایی باشم که تا فرسنگ ها اطرافم هیچ موجود زنده ای نباشد
هر چه دوست دارم فریاد بزنم
فریاد از ته دلبلنددنباله داراز اعماق هنجره ام
اما در شهر ما حتی نمیشود بلند گریه کرد
اینجا فاصله جسمی انسانها از دو متر بیشتر نیست!!!
دوست دارم گریه کنم
چشمانم را آب پر کرده است!
وقتی بغض میکنم چهره ام خنده دار میشود
مخصوصا موقعی که میخواهد بغضم بترکد چانه ام میلرزد وای که چقدر خنده دار است
از همه خنده دار تر چروک های صورتم موقع گریه است
این همه موضوع برای خندیدن هست ولی من باز هم گریانم
اینجا هیچ واژه ای به اندازه گریه خنده دار نیست!
اینجا هیچ واژه ای به اندازه خنده گریه دار نیست!
اینجا شهر من است
زادگاه هزاران نفر مثل من!
اینجا روزهای هفته هفت روز است از شنبه آغاز می شود
وای که از ترمزهای پشت ترافیک صبح های شنبه متنفرم
روزها میگذرد هفته ادامه دارد
چیزی مثل برق از کنارت می گذرد بادش به تو میخورد خودت را کنار می کشی
خوب که نگاه میکنی میبینی ماشینی در خیابان با سرعت حرکت میکند و کوچک می شود
وقتی رد می شود تازه صدای نوارش به گوشت می رسد
آری جدید ترین کاست جدید ترین خواننده سال 82 نه راستی سال آنها میلادی است
2oo3
روزهای هفته باز هم میگذرد و همچنان دلتنگم
صدای بوق ممتد از داخل اتاق به گوشم می رسد ابتدا فکر کردم ترافیک شده است
سرم را از پنجره بیرون بردم و نگاه کردم
خیابان شلوغ نبود ترافیکی هم در کار نیست
اما آنطرف تر را که نگاه می کنی چندین ماشین مدل بالا را میبینی که صف کشیدند
صفشان را که میبینم ابتدا فکر میکنم کوپن روغن اعلام شده
ولی چرا با ماشین در صفند؟
وقتی دقت میکنم میبینم در کنار خیابان زنی ایستاده است که همه ماشین ها برایش بوق میزنند
شنیدم به این زنان میگویند : زنان خیابانی
سرم درد میگیرد پنجره را محکم میبندم
اینجا شهر من است
روزهای هفته در حال اتمام است
شبهای شهر من پر از چراغ است در حال عبور از ?وچه هستم
چراغهای رنگارنگ بسیار تند تکان میخورند
از پنجره ی?ی از خانه هاست
سایه هایشان معلوم است
صدای موسیقی تند می آید
به تندی عبور میکنم
نام کوچه را نگاه میکنم ولی ای کاش نگاه نمیکردم از نام شهیدی که ?وچه به نام اوست شرم میکنم!
پنج شنبه میرسد
آرامش!
مینی بوس به سمت بهشت زهرا می رود
نوبت شارژ باطری دلمان است
نسیم خنک به صورت میخورد
صدای نواری می آید که از بچگی انیسم بود
من اخر طاقت ماندن ندارم
پرچمهای رنگین روی مزار شهدا تکان می خورد
عکسهای تابلوهایشان را میبینم
انگار همه آنها را میشناسم



نوار حرکت میکند و جلو می رود
چرا برداشتند این نردبان را؟
چرا بستند راه آسمان را؟
اینجا شهر جاماندگان است
هزاران جا مانده مثل من
خیلی زود می گذرد
باید برگشت
ولی فقط با یک امید
فردا جمعه است
مسافری در راه است
مسافری از عشق!





کلام شیدا!
((۳۷))

مادرم هیچگاه آن لحظه ای که در اتاق نشسته بودیم و گفتم می خواهم بروم مأموریت، گفتی برو به امید خدا، و با این کلمه ات پای ورقه سرخ شهادتم را امضاء کردی یادم نمی رود و متشکرم از تو که این آخرین امضا را دادی.
پاسدار شهید، عباس کردآبادی

*************************
دوستانی که لینکشون توی وبلاگ دوکوهه نیست خواهشا و عاجزانه! خواستارم به من بگویند (اگه قبلا گفتند یه بار دیگه بگن چون من فراموشی!!! دارم)) تا باهاشون تبادل لینک کنیم
منتظر نظرات شما هستم
التماس دعا و یا علی

نظرات 26 + ارسال نظر
مهدی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ب.ظ http://akhbar30.persianblog.com

سلام حاجی بنده همیشه به وبلاگ شما سر می زنم و از مطالب شما استفاده می کنم اما کمتر فرصت می کنم پیغام بگذارم و چند مدتی هم که بلاگ اسکای تعطیل بود حسابی حالمون گرفته بود که وبلاگ دوکوهه را دریافت نمی کنیم و بلافاصله پی از درست شدن بلاگ اسکای فکر کنم اولین وبلاگی که سرزدم وبلاگ دوکوهه بود به هرحال امیدوارم که موفق باشی !

سلام
ممنون از لطفتون
من هم همیشه از پاکارهای وبلاگ شما هستم
یا علی

بهرامی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:33 ب.ظ http://bahrami734.persianblog.com

سلام حاجی... حال و احوالت خوبه؟ میگم حاجی درسته که ما بی وفا هستیم ولی نه به اندازه خودت... اگه تو نظرات مطلب قبلی دقت میکردی میدیدی که من اومدم خوندم نظر هم دادم ... (حیف شکلک نیست اینجا) ... الان هم شرمنده سر کار هستم مطلب رو میذارم خونه بخونم... اومدم تندی بگم ...(رو کم کنی)... خیلی التماس دعا...

سلام!
اتفاقا چشمهای ما بازه!!!
ولی چه کنیم نمیتونیم ((اسمهای مستعار )) رو شناسایی کنیم!!!
در ضمن اینطور که علم داره پیشرفت میکنه تا چند وقت دیگه شکلک هم میاد تو قسمت نظرات وبلاگها!!!
زیاد غصه نخورید
محتاجیم به دعا

میثم گنابادی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.pelk2.persianblog.com

سلام.... خیلی خیلی خسته نباشی... خیلی ممنون از اینکه به من سر زدی ...التماس دعا...
به امید دیدار بیشتر

سلام
من هم ممنونم که به وبلاگ ما آمدید
التماس دعا

ستاره شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:33 ب.ظ http://akhtaran.persianblog.com

تمام هفته به امید جمعه و مسافری که خود عشق است... عالی بود حاجی... اگر اجازه بدهید مایلم که لینک دوکوهه را در وبلاگم داشته باشم... یاعلی.

سلام
ممنون از اینکه به ما سر زدید
بابا....
لینک دادن که اجازه نمیخاد!!!
اجازه ما هم دست شماست!!!

یاسین شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:34 ب.ظ http://yasin4263.persianblog.com

سلام . کارت خیلی درسته . التماس دعا . دل ها را بر عشق بازی آماده کنید . خداحافظ

سلام
کار درستی از خودتونه!
التماس دعا

ظخمتشدشا شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.zoljanah.persianblog.com

سلام حاجی دمت گرم خیلی باحال نوشتی یاد دو کوهرو زنده نگهداشتی

ممنون از نظرتون
ان شاءالله یاد دوکوهه به دست من و شما هیچ وقت به فراموشی سپرده نمیشود
در ضمن وبلاگ خیلی با حالی داری
حتما با هم میلینکیم!!!

حیدر یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:02 ق.ظ http://heidarhm.persianblog.com

سلام حاج کاظم ... خوبی داش .... خدا خیرت بده مومن .... دمت هم گرم .... یاعلی

سلام
داش حیدر
خیلی مخلصیم
مرامت و عشقه!!!

علیرضا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:18 ق.ظ http://shieh.persianblog.com

سلام عرض می شود خدمت حاج کاظم. امیدوارم حالتان خوب باشد. بنده هم می گویم با اینکه دیر شده ولی اعیاد گذشته بر شما مبارک باد. حاجی جان در خصوص محرم هم بنویس. خلاصه اینکه قرار نیست هر کی به شما سر زد شما هم به آنها سر بزنید. (البته این نظر شخصی بنده است). بنده به شخصه به وبلاگ ها سر می زنم تا بتوان کوله باری از معرفت کسب کنم. زیاد حرف زدم. یاعلی، التماس دعا.

سلام علیرضا جون
ان شاءالله در مورد محرم مفصل مینویسیم
بنده هم با نظر شما کاملا موافقم
ولی شاید به علت کمبود وقت نا خواسته دچار لغزش شوم
دمت خیلی گرم
اوه .. خیلی زیاد حرف زدم!!!

علی انصاری یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:05 ب.ظ http://rocket.blogsky.com

سلام حاج کاظم
عید ولایت و روز ۲۲ بهمن را به شما و کلیه دوستان شما تبریک عرض میکنم.
در ضمن حاجی آهنگ وبلاگ طبق معمول کار نمی کنه !!
یا علی التماس دعا

سلام علی آقا
عیذ شما هم مبارک
چی کار کنم داداش می دونم صدای وبلاگ خرابه
ولی بلد نیستم درستش کنم
آخه ما یه زمان یه استاد داشتیم که...

آوای من یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:56 ب.ظ http://avayeman.blogsky.com

سلام. من پارسال ایام عاشورا دوکوهه رو دیدم. یک شب هم اونجا خوابیدم و تو حسینیه حاج همتش نماز صبح خوندم و توی حسینیه بچه‌های تخربش دیوارها رو کاویدم تا شاید حرفی برام بزنن. توی اون دشت سبز تا بینهایت رو نگاه کردم به قبرهای کنده شده خالی خیره شدم. توی یه تانک قدیمی هم نشستم و با دوستام عکس گرفتم:) خیلی جای غریبیه مخصوصا گردان تخریبش!! یه بنده خدایی هم که اونجا ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه یه حالی بهمون داد که هنوزم منگ سکوت بعدش هستم. موفق باشی و خیلی التماس دعا

سلام
حس زیبای شما در دوکوهه حال همه عاشقان در هنگام وصال است
باز هم به ما سر بزنید

ملیکاْ! یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:09 ب.ظ http://zohour14.persianblog.com

بسم رب النور...! سلام...خسته نباشید...هر چند تاخیر داشتید ولی عید سعید غدیر خم و یوم الله ۲۲ بهمن بر شما مبارک!
اولا ما که تمام مطالب رو میخونیم و پیغام میذاریم پس تهمت نزنید!
دوما: این نوشته مسافری از عشق نوشته خودتون بود؟؟؟
حالا به نظر من اگه شما قصد گریه کردن دارید میتوانید یا به جنوب برید و نخل پیدا کنید یا اینم که اصلا گریه نکنید..!
سوما: امسال سال ۲۰۰۴ هست نه ۲۰۰۳! تا اینجا شدید ۱۹!
چهارما: بهش زهرا دیگه خیلی محاوره ای هست! باید بگید بهشت زهرا!
پنجما: میترسم خیلی غلط بگیرم خیلی نا امید شید یا یک وقت خدای نکرده بیایید تو وبلاگ از خودم غلط بگیرید..!
به هر حال متاسفم که تجدید شدید!!!!
التماس دعا

سلام!
متاسفانه شما اینجا نیستید و فاصله ما رو تا جنوب نمیدونید
ادم وقتی گریش میاد باید همون موقع خالی کنه
حالا ما اول باید بریم ترمینال اگه بلیط گیرمون اومد بریم جنوب تو جنوب کلی دنبال نخل بگریدم.... اوه بیخیالش شدیم!!!
کنار تیر چراغ برق بهتره!!!!
ولی خب منظور من از نخل چیز دیگه ای بود!
در ضمن ما بی کلاسها سالها از دستمون در رفته !!!
در ضمن بهش زهرا هم اشتباه تایپی بود که درست شد!
این سوات ما هم درست بشو نیست
در ضمن ...
خدا تکماده رو گذاشته برای این روزها!

مهدی دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:20 ق.ظ http://msasaniir.persianblog.com

سلام
حاجی من در مورد اون کار برات میل فرستادم

دستتون درد نکنه.. حتما میخونم

مهدی دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ http://msasaniir.persianblog.com

یک لینک خیلی خیلی خیلی جالب
http://www.dideban.net/clip1.htm

دستت درر نکنه
خیلی با حال بود!
دیدم

خیبرشکن دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:36 ب.ظ http://kheibarshekan.persianblog.com

سلام ... چه کنم که زمستان می رود و روسیاهی به زغال می مونه ... شرمنده حاجی ... ولی خودمونیم ها ؛ خیلی کارت درست شده ! تحویل نمیگیری ... برای نظرها جواب گذاشتی ! دیرمیای ! زود میری ... ما رو هم که بیخیال ... هرچی هست ما برای دلمون میام ... وقت کردی میل هم بخون !! یا علی .. التماس دعا

خیبر جون تو وبلاگت نوشتم
این رسمش نیست مشتی!!!

مجیدزورو سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:20 ق.ظ http://zoroo.persianblog.com

ما مییام می خونیم عین بچه آدم میریم ( نه می رویم!) یا علی

مگه بقیه چی کار میکنن؟!!!

حاج حمید سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:53 ق.ظ http://hajhamid.persianblog.com

با عرض ادب و احترام خدمت دوست عزیز و بزرگوارم. اعیاد گذشته را به شما تبریک میگم....انشالله همیشه غدیری بمانیم....من مطلبی تحت عنوان دغدغه شما چیه در وبلاگم نوشتم. خوشحال میشم با حضور سبزتون نظرتونو درباره سوالم مطرح بفرمائید. موفق و سربلند باشید. یا علی مدد. خدا نگهدار و التماس دعا

ممنون از تشریف فرماییتون
چشم حتما میخونم!

ملیکا! سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:38 ب.ظ http://khodeton darid!

سلام.....ببخشید...من فکر کنم معمولا یکبار میشه تک مانده کرد ها!!!!فقط جهت اطلاع عرض کردم...به نظرم برای اطمینان بیشتر یک کلاس سوات اموزی ثبت نام کنید البته با عرض معذرت! التماس دعا

سلام!
خوب شد شما معلم نشدی!
ما هر سال و هر ثلث (یا ترم) دو تا تکماده می کردیم!
و گرنه عمرن دیپلم هم نمیتونستیم بگیریم!
حالا قانون اون ور نمیدونم چیه؟!
در ضمن دنبال یه کلاس سوات آموزی هستم چون هم خودم لازم دارم هم خیلی از دوستان!!!
یا علی

«عشق یعنی...» سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 09:35 ب.ظ http://namaze.persianblog.com

سلام علیکم ؛ زیبا بود مثل همیشه . دوباره با فرصتی که دست داده خدمت رسیدیم تا شاید غیبت طولانی جبران شود .

سلام
ممنون از لطف شما
ان شاءالله بتونیم جبران کنیم!
یا علی

مهدی موعود! چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.MahdiThePromised.com

به نام او که تو را آفرید تا برایم بهترین باشی... انتظار به امید آبی های وصال شرار شوقی است که شعله در خرمن نا امیدی می زند و آیینه ی آدینه را شراری است همیشگی آنگاه که شوق دیدار تاب انتظار را از کف دل می رباید... * * * امروز برای ظهور او چه کرده ایم ؟! * برای ظهور کاری باید کرد از نوعی دیگر * بی صبرانه منتظر حضور سبزتان هستیم در سایت مهدی موعود! http://www.MahdiThePromised.com ْضمنا با حضور در سایت آدرس وبلاگ خود و دیگر دوستان خود را نیز ثبت نمائید * یا علی مدد

خیبرشکن چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام ... یکی اومده بود گفته بود منظورت کیه از زغال !! به جدم قسم حاجی خودم رو گفتم ها ؛ نکنه فکر کنی تو رو میگم ( یعنی از بس نیومدم و نتونستم خدمت برسم ) ... خلاصه اومدن رفع سوء نیت ها بکنم ... بازم میگم : ما دوستت داریم ولی حیف که وقت نداری !!! یا علی .. التماس دعا

آسمانی جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://h-kia.blogsky.com

بسم رب الشهداء و الصدیقین/صدا کن مرا. صدای تو خوب است. صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است که در انتهای صمیمیت حزن می روید.

حمزه شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:35 ق.ظ http://khoshe.persianblog.com

سلام اخوی.روز اول اسفند وحضور چشمگیر مردم را به همهء دوستاران انقلاب تبریک وبه همهّ دشمنان این مردم وانقلاب تسلیت عرض میکنم.

حمزه شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:36 ق.ظ http://khoshe.persianblog.com

یا علی والتماس دعا

مهدی شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:12 ب.ظ http://msasaniir.persianblog.com

سلام
دم مردم ایران گرم. همین که حال یه عده رو گرفتن کافیه حالا هر کی می خواهد بر اون تو بره چون نظارت بر اونها بوده
فعلا
یا علی

جعفر یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام اخوی خدا را شکر می کنم که انشائااه در این مجلس جدید به داد حاج کاظم ها برسند . انشائالله آقای کروبی هم ۵۰۰ میلیون شهرام جزایری را به بیت المال پس می دهد و و باشد تا این سرسوزن پول دزدیده شده به کاری اید.

مجنون دو کوهه چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:26 ق.ظ

خدا اجرتان دهد که شده حتی برای لحظه ای غافلان را به تفکر وا می دارید.....! این شبای عزیز ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید.......!
مخلص و دعا گوی همه با حالا!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد