دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

ای کاش رنگ شهر بازیم نمیداد!

هو الحی
 با سلام خدمت کلیه عزیزان
اگر از این لحظه با ما همراه شدید که خب خدا را شکر فقط کمر بندهای ایمنیتونو محکم ببندید
چون توی راه پر خطری هستیم!
آقا از همه عزیزانی که لطف کردند و برای این جانب پیغام گذاشتند تشکر میکنم خدا خیرشون بده که دل منو نشکستند خدا دلشونو نشکنه
آقا کم کم داره جو میگیرتمون که نه بابا ما هم یه چیزایی حالیمون بود و خودمون خبر نداشتیم
همین دو روز اول یه عزیزی نوشته که شنیدم قصد ازدواج داری! ...
بی خیال!


اول یه توضیح در مورد این وبلاگ بدم که این وبلاگ سعی دارد تا قطره ای از دریای بیکران حماسه های دفاع مقدس را به تشنگانش بچشاند هر چند که هر قدر در این مورد صحبت شود باز هم کم است حتی به اندازه آن قطره هم نیست اما ان شاءالله خداوند توفیق دهد تا بتوانیم مقداری از حقی که شهدا بر گردن ما دارند ادا کنیم نه تنها شهدا بلکه تمام کسانی که ۸ سال مردانه ایستادند تا مبادا رهبرشان احساس تنهایی کند حال عده ای رفتند و عده ای ماندند آنها که رفتند به وجه الله نظر کردند ولی آنهایی که ماندند به قول حاج کاظم یا در غار دلشون خزیدند و یا مجبور به معامله شدند خدا هیچ کس را پای چنین معاملاتی نبرد چون فقط نتیجه اش بازنده شدن است !


آقا من به چه زبونی بگم ایهاالناس به دادم برسید !
من یه سوال دارم که امیدوارم هر کس جوابش رو زودتر بده زودتر بختش باز بشه
 چه جوری روی وبلاگ صدا یا همون sound بذارم؟
اینو گفتم بعدا نگید این داداش انگیلیسی حالش نیست
((خب بابا چرا ناراحت شدی؟ تو جواب نده!))

خلاصش هر چیز که فکر میکنید که برا یه وبلاگ این تیریپی لازمه بگید  
لطف و کرم نمایید یا به وسیله ایمیل یا تو همینجا پیام بگذارید
اگه جواب دادید که هیچ اگه هم جواب ندادید خب جواب بدید دیگه!
انشاءالله که بتوان جبران کنم که با این آی کیویی که ما داریم بعید میدونم
در ضمن لینک دادن رو هم میخواستم که داش علی جوابشو داد داش علی دمت گرم
و به خطر این کار بشر دوستانش اولین اسم موشکی و نظامی لینک ایشونه



ای کاش رنگ شهر بازیم نمیداد !
ای کاش در دل ذره ای شور و نوا بود                  احوال ما با حالت نی هم صدا بود
ای کاش شور جنگ در ما کم نمی شد              این نامرادی شیوه مردم نمی شد
ای کاش رنگ شهر بازی ام نمی داد                 در جبهه یا زهرا(س) مرا بر باد می داد
امشب دل از یاد شهیدان تنگ دارم                   حال و هوای لحظه های جنگ دارم
فرسنگها دورم ز وادی محبت                             با یک دل خسته زنیش سنگ تهمت
مسموم شد ساقی و پیمانه شکسته               از بخت بد، درب شهادت شده بسته
من ماندم و متن وصیت نامه پیر جماران              من ماندم و شرمندگی از روی یاران
من ماندم و شیطان و نفس و جنگهایش             من ماندم و شهر و گناه و رنگهایش
از زرق و برق شهر خود نیرنگ خوردم                 آن معنویتهای جنگ را از یاد بردم
خود را به انواع گنه آلوده کردم                          در راه ناحق کوششی بیهوده کردم
از دفتر دل نام الله پاک کردم                              دل را به زیر کوه عصیان خاک کردم
اکنون پشیمان آمدم با این تمنا                        یا رب نظر کن جرم و عصیانم ببخشا
شهید سید مجتبی علمدار


حالا که این شعر شهید علمدار رو نوشتم اینم باقیش
کلام شیدا!
((۳))
 

 

ای شهیدان!

از همان لحظه اولی که تقدیر ما را از شما جدا کرد تا کنون یاد شما و خاطره های دنیای پاک شما

امید حیاتمان گشته ما به عشق شما زنده ایم و به امید وصل بهکوی شما ایستاده ایم

اما شما !..

شما علی الظاهر دلیلی ندید که اوقات پر ارجتان را صرف ما و دنیای ما کنید...

چه بگوییم؟

راستی چگون حرف دلمان را فریاد کنیم که بدانید بر ما چه میگذرد

((مداح شهید حاج سید مجتبی علمدار))


نظرات 9 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:26 ق.ظ http://dokohe.blogsky.com/

ایول حاج کاظم حالا شد
موفق باشی برادر
پس دیگه مشکلی نداری ؟
اگه کاری باری چیزی خواستی بگو.
راستی یه نظر سنجی راه انداختم اگه خواستی شرکت کن.

یا حق

سینا - پارسا سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:54 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

سلام حاجی

ای ول این تریپیشم خیلی باحاله مراما حال کردیم .
بنویس ببینیم چه می کنی.
می تونی یه حالی بدی؟




سـیــنــا ـ پـــارســـا

یه دیونه سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:06 ق.ظ http://divone-aghamam

سلام بر مهدی جان(عج) و سلام بر همه منتظران حضرتش! آق رضا! کجا منو بردی! سید مجتبی علمدار! سید مجتبی علمدار! سید مجتبی علمدار! سید مجتبی علمدار! سید مجتبی علمدار! ........این شهید به من یقولی داده! منتظرشم! دعام کنید! و من الله توفیق الشهاده انشالله...یا حسین(ع)

رها سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:04 ق.ظ

دستت درد نکنه که دلمونو هوایی کردی.........صمیمیت وبلاگت منو کشته ! خیلی عالیه ! آفرین! ادامه بده و امیدت به همراهی آقا باشه !

ناشر سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:14 ق.ظ http://nasher.persianblog.com/

بنام شاهد شهادت شهیدان /// برات نحوه صدا گذاشتن در وبلاگ رو ایمیل کردم // انشاالله صوت با حالی رو از وبلاگت بشنویم // من هم مثل شما از غافله شهدا عقب مانده ام // امشب با عده ای از عقب مونده های شهرم جلسه ماهانه داریم // جلسه ای که پرواز سبکبالان را یادآور میشویم // به خیمه تازه بر پا شده من هم سری بزنید //
دعاگوی شما - ناشر - مشهدالرضا - علیه السلام

علی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:38 ب.ظ http://rocket.blogsky.com/

سلام حاجی

ممنون از اینکه به من لطف داری .
اون کاری هم که گفتی انجام دادم.
یاحق

شمیم سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ http://yaalimolamadadi.persianblog.com

شهیدان ستارگان خاکی پوشی بودند که ادعای هیچ درخششی نداشتند.یا مولا علی ادرکنا بظهورالحجة

سوده سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:33 ب.ظ http://soodeh.persianblog.com

سلام. تازه امروز با وبلاگت آشنا شدم. اگه کسی در زمینه صدا گذاشتن کمکت کرده، لطفی بکن و به منم بگو. ممنونم. التماس دعا. بای . اللهم عجل لولیک الفرج

هانی سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:48 ب.ظ http://maantahoora.persianblog.com

سلام حاجی جان
البته فکر می کنم که شما قبلا خیلی نسبت به خودتون کم لطفی داشتین وگرنه دست به قلم خوبی دارین اگرچه من اعتقار رادم که هر حرفی اگر که از دل بر بیاد با هر قلم و خطی هم که شده به دل می شینه. جسارتا به عنوان یک برادر کوچکتر ازتون می خوام که به همین راحتون ادامه بدید . به این ور هم سری بزنید خوشحال می شیم
التماس دعا
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد