دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دوکوهه السلام ای خانه عشق

ما فقط با آنهایی کار داریم که رهرو عشقند شهید مجید پازوکی

دو هفته نامه دوکوهه((شماره سوم))

بسم رب الشهدا!



سلام علیکم!
باز هم باید تو دادگاه محکوم بشم نمیدونم چرا همیشه من باید تو جایگاه متهم قرار بگیرم!
اما دفاعیه این اتهام:
به خدمت رئیس محترم دادگاه و تمام شاکیان عزیز عارضم بنده در آپدیت کردن وبلاگ قصوری نداشته و عمده تقصیرها به دوش بلاگ اسکای می باشد همان طور که مستحضرید سایت فوق در هر سال ۳۶۵ روز تعطیل می باشد و فقط وبلاگ داران این سایت اجازه دارند یک روز آن هم در سالهای کبیسه وبلاگ خود را آپدیت نمایند!
امیدوارم شورای محترم دادگاه تخفیفات لازمه را در حکم بنده اعمال نماییند!
اجرکم عندالله!
خب دیگه حالا همتون در حکم قاضی این دادگاه هستید اگر بخشیدید که فبها المراد اگر هم نبخشیدید باز هم فبها المراد!...خدا باید ما رو ببخشه!
و اما:
می خواستم مثل پارسال هفته دفاع مقدس هر روز آپدیت کنم ...که نشد!
به نمه حالم گرفته شد هر سال که میگذره من و تو یه سال بزرگتر میشیم و مشغله های دنیایی بیشتر سراغمون میاد شاید به جوری تغیرمون بده! یاد وبلاگ یکی از دوستان افتادم پارسال ماه رجب هر روز آپدیت میکرد ولی امسال نتونست خدا را چه دیدی شاید سال دیگه نه منی باشم که بنویسم نه تویی باشی که بخونی نه وبلاگی باشه که بین من و تو واسطه بشه
خدایا!
زمان میگذرد و ما در سیلاب حوادث روزگار هر روز بیشتر فرو می رویم کمکمان کن تا در این آشفته بازار دنیا اربابمان را ناراضی نکنیم!
والسلام!


                                         (یک ماه وصال))
 سلام نماز رو که دادم لحظه ای دلم گرفت‚ دلی که هر سال بعد از نماز عید فطر می گیرد حساس عجیبی بود گویی روزها از ماه رمضان فاصله گرفته بودم دلم برای همه چیز تنگ شده بود از بک یا الله شبهای قدر بگیر تا صف های دراز زولبیا و بامیه!

همون لحظه ها بود که برنامه رمضان آتی را در دفتر چه دلم یادداشت کردم و شروع کردم با خدا قول و قرار گذاشتن!

البته هم من میدونم هم خدا که تا حالا پای هیچ کدوم از قول و قرارهای قبلیم نموندم این قرار هم مثل بقیه!

اما با تمام فاصله هایی که خواسته و نا خواسته تو گردباد جامعه از خدا گرفتم خوب مبدونم ماه رمضان که می شه به برکت این ماه و بندگان خوب این ماه امثال من هم یه جورایی دلهامون تلطیف میشه و شیشه دلمون جلا پیدا میکنه درست مثل یک دستمال نم دار روی آئینه ای که ماه ها تمیز نشده است!

و برق اولیه آئینه چه زیباست اگر بتوانی تمیز نگهش داری

چی داشتم می گفتم...آهان! از دل تنگی بعد از نماز عید فطر پارسال می گفتم.

شاید دل تنگی من فقط چند ساعت همراهم بود و بعد دوباره من همراه جامعه شدم و اصلا یادم رفت که اسم یکی از ماه های قمری رمضان است چه برسه دلم هم برایش تنگ شود!

امسال دوباره وقتی خودم را در آستانه رمضان دیدم هم خوشحال شدم هم شرمنده هم مضطرب!

خوشحال شدم چون باز همه جا رنگی دیگر به خود می گیرد و رمضان نا پاکی هی جامعه را با نور خودش می پوشاند و انعکاس این نور را همه جا میتوان دید

از بک یا الله شبهای قدر بگیر تا صف های دراز زولبیا و بامیه!

اما اضطرابم شاید یه کمی بیشتر از شادیم بود نمی دانم!درست مانند شب امتحان ‚آن هم امتحان نهایی! وقتی اعمال گذشته ام را را نگاه میکنم چیزی نمی بینم که حد اقل دل خودم را به آن خوش کنم و شب قدر که قرآن بر سر گذاشتم خدا را به آن کار قسم دهم و شاید دلیل اصلی اضطرابم همین باشد که با دست خالی وارد ماه رمضان شدم و به هیچ کدام از قول هایی که دادم عمل نکردم! تو عالم رفاقت به این کار میگن بی مرامی اون هم با رفیقی مثل خدا! و همین باعث شرمندگی من میشه!

البته فراموش نشه که ما این رفیقمون رو بیشتر از همه عالم قبول داریم و می دونیم مشتی تر از این حرفهاست درسته ما تو رفاقتمون درست نبودیم اما اون مثل همیشه درب رحمتش رو باز کرده و به ملائکش میگه به بندگانم بگویید:((هر کی خواست بیاد تو بسم الله)).



ما آزادی که اسلام در آن نباشد نمی خواهیم ما استقلالی که اسلام در آن نباشد نمی خواهیم ما اسلام می خواهیم و آزادی که در پناه اسلام است می خواهیم آزادی و استقلال بدون اسلام به چه دردمان می خورد ممالک دیگر هم آزادی دارند ما آن را نمی خواهیم
((امام خمینی))



سبلیلهاش تازه می خواست در بیاد سیزده سال بیشتر نداشت وقتی فهمید اسمش تو لیست عملیات نیست مثل زیگیل چسبید بود به فرمانده و التماسش می کرد حاجی میگفت: عملیات بچه بازی نیست!

اون هم با لحن کودکانه اش میگفت من که بچه نیستم خلاصه بعد کلی التماس حاجی قبول کرد...

بیست و شش سالش بود که از اسرات آزاد شد بعد از آزادی اولین کاری که کرد رفت سر قبر حاجی و گفت: دیدی گفتم بچه نیستم!



                                      داستان های نه چندان کوتاه!

این بخش جدید وبلاگ ان شاءالله داستان های بلند و دنباله دار است سعی مکینم همیشه یک داستان در حال پخش!!! در وبلاگ داشته باشیم امام چون ممکنه بعضا تعطیل بشه جزء بخش های ثابت وبلاگ نیست
                                        خاک و باران

                                  ((  بخش جدید قسمت چهارم))
چون این بخش طولانیه به صورت لینک قرار می گیرد
قسمت های اول و دوم و سوم را اگر نخواندید حتما بخوانید دیگه!







                                 عملیات عاشورا

اهداف عملیات   انهدام بخشی از قوای دشمن.  تحمیل پدافند در دشت به دشمن.  ایجاد تسهیلات در رفت و آمد از جنوب به غرب و بالعکس و نیز ارتباط و اتصال جبهه های جناحین میمک.  آزاد سازی قسمتی از اراضی اشغالی. تامین منطقه میمک با تسخیر و تصرف ارتفاعات مهم منطقه، همچون: گرگنی، فصیل و فرورفتگی میمک.

رمز یا اباعبدالله الحسین

 نتایج عملیات 

   بازپس گیری بیش از 50 کیلومتر مربع از مناطق اشغالی.   تصرف بخش مهمی از ارتفاعات منطقه (فصیل – گرگنی).  در معرض تهدید قرار گرفتن جاده بدره – مندلی.  آزاد شدن جاده مرزی خودی.  کشته و زخمی شدن حدود 1500 نفر از نیروهای دشمن. به اسارت درآمدن 190 نفر.  انهدام چندین دستگاه تانک و خودرو نظامی. به غنیمت درآمدن 4 تانک، 7 خودرو، 6 قبضه تفنگ 106 میلیمتری، 29 قبضه خمپاره انداز و تعداد زیادی سلاح سبک و مهمات.

 


به علت نبودن داوطلب در این شماره سراغ کسی نرفتیم شوخی با دوستان استثناء در این شماره نداریمولی خودتون داوطلب بشید تو حکمتون تخفیف قائل می شیم و گرنه ما میایم سراغتون


                                                 ((۴۴))
حب حسین(ع)سر الاسرار شهداست فاین تذهبون؟

اگر صراط مستقیم می جویی بیا از این مستقیم تر راهی وجود ندارد...حب حسین!
شهید سید مرتضی آوینی



۱:بخش رمضان سایت تبیان
۲:سایت فطرس که آپدیت ترین ساین هیات های مذهبی است
درضمن این فایل صوتی ما رو که خودمون رو کشتیم از بس گفتیم گوش کنید گوش کنید دیگه!!!


اگه مطالب طولانیه ببخشید چون دو هفته نامه هستیم باید قدر دوهفته مطلب داشته باشیم!(عمرن!) فکر کنید یه مجله دارید می خونید (البته خوبی مجله ما اینه که نمیشه باهاش شیشه پاک کرد!) به هر حال اگه زیده بگید کمش کنیم!(بازهم عمرن)
صدای وبلاگ هم عوض شده من خودم عاشق این صدا هستم امیدوارم خوشتون بیاد
این شنبه که میاد نه! شنبه بعد آپدیت می شویم!...(یه بار دیگه با عرض شرمندگی عمرن!)
توی ماه رمضان ختما ما رو دعا کنید نامرداشه هر کی دعا نکنه
در ضمن هر کی برای قسمت شوخی با دوستان داوطلب بود وبلاگش معرفی بشه تو نظرش بگه (ببینم کی جرات داره !)
بنده رو سیاه خدا رضا(حاج کاظم!)

نظرات 34 + ارسال نظر
روزانه سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ب.ظ http://rooozaneh.blogsky.com

سلام

می خواستم خیلی باهات حرف بزنم ولی نمی دونم چرا نمی تونم ...
خیلی دوست داشتم یه تعریف از اسلام برام بکنی .
یه تعریف که مال خودت باشه نه نقل قول

حق به همراهت

سعیدی راد سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:56 ب.ظ http://rsaeedirad.persianblog.com/

براتون آرزوی موفقیت دارم. التماس دعا...

... چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام..واقعا خدا رحمتون کرد ...چون ضرب العجل داشت پایاان میرسید..خوشم اومد که حساب میبرید..یعنی چی که دوه هفته دیگه اپدیت میکنم؟؟؟کشتید ما رو با این داستانتون..یک جا همش رو بنویسید راحت شیم دیگه..وای به حالتون اگه ایندفه دقیقا روز شنبه اپدیت نکنید..بمب باران را اغاز میکنیم...در ضمن بلاگ اسکای 1 ماهه درست شده..چرا الکی بلکی اون رو بهونه کردید؟؟؟نکنه فکر کردید بلا نسبت ما .... هستیم دیگه؟؟؟اپدیت نمیکنید بعد کاسه کوزه های رو میشکونید سر این بلاگ اسکای بدبخت این رو میگند نمک خوردن و نمکدون شکستن ..خوب دیگه تا این شنبه نه اون شنبه که میاد خدا نگهدار فقط مواظب باشید که شنبه یکشنبه نشه....التماس دعا

یاسین پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ق.ظ http://yasin4263.persianblog.com

سلام . من هم فرارسیدن ماه مبارک رو تبریک میگم . موفق باشی

خیبرشکن پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ب.ظ http://kheibarshekan.persianblog.com

سلام ... الحمد لله که ماه مبارک هم ثسمت شد بیایم اینجا ... ما که التماس دعا داریم... یا علی

هیچ! (آبدارچی سابق) جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.rasanic.com/abdarkhaneh

سلام ...... آقا ممنون که پیغام فرستادید ... من مدتها بود که به هیچ! وبلاگی سر نزده بودم .. الان یه دوشبی هست افتاده ام به وبلاگ گردی .... برا همین هم مجبورم مختصر و مفید بنویسم ..... موفق باشید ... یا حق.

امین جمعه 1 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:01 ب.ظ http://besharat

سلام
التماس دعا

علی انصاری شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ http://rasanic.com/rocket

با سلام //// طاعات و عبادات جنابعالی مقبول حضرت حق /// حاجی بخدا شرمندم ببخشسید ببخشید /// العفو //// اکسکیوزمی .... به چند تا زبان عذر خواهی کردم بابا بخشید ......!!!!! شما درست می فرمایین .. جدی این چند وقته اینقدر سرم شلوغ پلوغ بوده که حتی بزور سعی کردم تا پست جدید برای وبلاگ دادم //// مارو از دعای خیرتون در این ماه پر برکت فراموش نکنین

علی انصاری شنبه 2 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ http://rasanic.com/rocket

با سلام //// طاعات و عبادات جنابعالی مقبول حضرت حق /// حاجی بخدا شرمندم ببخشسید ببخشید /// العفو //// اکسکیوزمی .... به چند تا زبان عذر خواهی کردم بابا بخشید ......!!!!! شما درست می فرمایین .. جدی این چند وقته اینقدر سرم شلوغ پلوغ بوده که حتی بزور سعی کردم تا پست جدید برای وبلاگ دادم //// مارو از دعای خیرتون در این ماه پر برکت فراموش نکنین

عشاق الزهرا (س) یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:12 ب.ظ http://fadak-110.persianblog.com

حاجی سلام .. خدا قوت .. !! خسته نباشید .. طلوع رمضان و ماه شناخت علی بن ابی طالب و آل علی (ع) رو هم بهت تبریک می گم .. انشالله ما رو از دعای خیرت فراموش نکنی .. ملتمس دعای فراوون .. یاعلی مدد .

م ی ث م چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ب.ظ http://mrblue.blogsky.com

سلام . ما که تا حالا شوخی با دوستان رو ندیدم حالا ما داوطلب ببینیم نابود شدن چی جوووریه ! امیدوارم موفق باشی و ..... فعلآ .

مصطفی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ق.ظ http://mahdilove12.persianblog.com

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما.انشاءالله که طاعات و عبادات شما در این ماه پر نور ومبارک مورد رضای حضرت باریتعالی قرار گیرد.ماهی که در آن شبهای قدر به منزله هدیه ای از حضرت دوست برای ارتقاء درجات معنوی وروحی ما قرار داده شده است.ماهی که در جمعه ای از جمعه های آن وعده بی تخلف خداوند رخ خواهد داد و یگانه خلیفه او بر روی زمین در آن روز ظهور خواهد نمود وجهان را از عدل وداد پر خواهد کرد همانطور که از جور و ظلم و فساد وتباهی پرشده است.انشاءالله...راستی عجب وبلاگ زیبائی دارید هم از نظر شکل و شمایل و هم از نظر محتوا و مطالب عالی آن .موید و منصور باشید ولطفا در این ماه ما رو از دعای خیر خود فراموش نکنید. یا حسین....

میثاق پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:08 ب.ظ

با سلام...طاعات و عباداتتون قبول...واقعاٌ وبتون به دل میشینه ولی....خیلی طول میکشه ته کامل پیاده بشه...:(
التماس دعا...یا حق

شهادت یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ http://majnoonevelayat.persianblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی و التماس دعای فراوان من که خودم وبلاگ ندارم با اجازه خدا (خدا ما رو ببخشه)وبلاگ مجنون و کاندید میکنم البته نیتمون خیره اشتبا نکنینا ...ادرسشو تو قسمت وب زدم ..التماس دعای فراوان .یا علی مدد
اللهم عجل فی فرج مولانا مهدی اللهم الجعلنی من انصاره و اعوانه

کمیل یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:54 ب.ظ http://majnoonevelayat.persianblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج ... سلام حاجیجان ... واقعا چه خواننده های پروپاقرص و باحال و از خود گذشته ای ... می بینم که ما رو کاندیدا کردن .. خسته نباشن ... دوهفته نامتونو خوندم حاجی ... لذت بردم ... به خصوص از جمله امام که درباره ۵۰ سال عبادت بود ... موفق باشی ... ما هوش و حواس درست حسابی نداریم ... آپ دیت می کنی یه خبر بده ... گناه دارم .... التماس دعا هوارتا ... باولایت تا شهادت ... یاعلی

.... دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام...فردا دو هفتتون تموم میشه ها....!
اگه ایندفعه ابدیت نکنید وای به حالتونه ها!!
از ما گفتن

... چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:44 ق.ظ

ای بابااااااااااا.
ای بابااااااااااا اینجا که هنوز باز آپدیت نشده.....این چه وضعیه.....بعدا هی میگند محاکمه نکنیدددددددد...مردم شاهد باشیدددددددد
حالا هی میگند عصبانی نشوووو

ن چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:37 ب.ظ http://www.boostane12.persianblog.com

سلام....عجب وبلاگ با حالی دارید.....کلی خوشم اومد....اگر اشکالی نداره می خواستم به شما لینک بدم.....آپدیت کردین حتما به من هم خبر بدین.....التماس دعا..یا زهرا

سمیرا پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:10 ب.ظ http://s113.persianblog.com

عباداتتون قبول ......شهادت امیر بی همتا علی (ع) رو تسلیت میگم........شب قدر و دستان رو به آسمان ... یاد ما هم باشید .... یا علی

.... جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ب.ظ

موندم ایندفه چه بهونه ای میخواهید بیارید !!!!! بلاگ اسکای هم که الحمدلله باز بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مملی سیا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ق.ظ http://daryadellann.persianblog.com

سلام ............ میخوامت حاجی ........ زت زیاد ...... یا حق.

سید مجید یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ق.ظ http://varese-sarbedaran.persianblog.com

و هو الحبیب. سلام. نماز و روزهاتون قبول باشه. خوشحال میشم به وبلاگ حقیر هم سر بزنید. موفق باشید و التماس دعا

.... یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:19 ب.ظ

دیگه برید اسمش رو بذارید سالنامه اخه این چه وضعیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:34 ب.ظ http://waiter.persianblog.com/

سلام . امیدوارم در این ماه مبارک از فیوضات الهی بهره مند شده باشید . این عکس اول صفحه شما عکس پرستوییه؟

... دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:01 ب.ظ

آپدیت میکنید یا باز باید تهدیدات کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(اون شکلک خیلی عصبانیه)

.... سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:24 ب.ظ

انگار اینجوری تهدید کردن فایده نداره باید یه فکر درس و حسابی بکنم!!!!!!!!!!آپدیت میکنید یا نههههههههههههههه؟

بسم رب الشهدا
سلام علیکم
من موندم حیرون که شما کی هستی؟!!!
ادبیات نوشتنت خیلی شبیه روزهای اول وبلاگ نویسیم بود...اخه یادش بخیر(اون شکلک گریونه)!
به هر حال برای اینکه روی اسفند بالا و پایین...!عرض میکنم که شنبه آپدیت خواهیم کرد و بهونه هم زیاد دارم برای این هفته که ان شاءالله روز دادگاه عرض میکنم
ولی جون من به جایچهار نقطه یه سرنخ به من بده تا شناساییت کنم...!
یا حق

.... جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام!! اولا خدا خیلی رحمتون کرد..ولی وای به حالتون اگه فردا که میاییم باز اپدیت نشده باشه! رابعا من یکی را هرگز اگه بتونید شناسایی..فرض کنید یکی از خوانندگان دوکوهه که خوندن مطالب اینجا باعث میشه دلش احساس عجیبی پیدا کنه!!

.... شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ب.ظ

امروز شنبست!!!!!!!!!!!این چه وضشه؟؟؟؟؟؟؟اینهمه بد قولی؟؟؟ حالا تکلیف چیه؟

.... شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ب.ظ

میگم این تقویمتون یه مشکلی چیزی نداره؟؟؟؟شنبه هم داره میگذره هاااااااااااااااا خدا به دادتون برسه!!! در ضمن من حاضرم برا این شماره شوخی با دوستان جوانمردیم رو ثابت کنم و داوطلب شم..چه میشه کرد دیگه از بس جوانمردیم!

.... یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:55 ب.ظ

Search فقط خدا کمکتون کنه!!!!!!!!

محمد .. گمگشته ی هیچستان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:51 ق.ظ http://www.nafhe.com

با سلام و تبریک عید سعید فطر

بهرامی دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:02 ب.ظ http://weblog.delnava.com

سلام حاجی... زنده ای؟... عیدت مبارک... پس چی شد؟ منتظریم ها... اونورا هم نمیخواد بیایی... قرار گذاشتیم بی معرفت ها رو راه ندیم... التماس دعا...

.... سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

عجبا!!!!!!!!!!شما دیگه روی هرچی بد قوله کم کردید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خودم جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:39 ق.ظ

خسته نباشید
ولی با عرض شرمندگی گرافیک وشکل ظاهری وب لاگ خیلی
زشته
من حاظرم کمک کنم
اگه آدرس وب هم داری بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد